in elkaar gemept

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 11:31

jezus wat n zaadslikkende paasei joh! heeeel veeeeel sterkte!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 11:38

wat is dit erg zeg!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 12:07

Jezus, wat een klotestreek zeg!!!
Ik zou niet weten wat je moet doen, want ik heb daar helemaal geen verstand van.
Wat een klerewijf is dat zeg Boos! Dit is toch gewoon niet normaal meer?

Heel veel beterschap hoor!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 13:51

In ieder geval aangifte doen! Da´s anders wel erg makkelijk voor dat mens! Kan je niet aan een advocaat vragen wat er gebeurd als je geen aangifte doet en het voor de rechter laat komen Verward .
Als er een aanklacht tegen jou komt, heb je, denk ik, ook een advocaat nodig!
Sterkte en laat het er niet bij zitten!!!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 13:55

jeetje, maar jij ehbt dr tog nix kunnen doen en dus zie je aan haar enit dat jij dr hebt geslagen nu kan hetw el zijn dat het zo'n zelfmedeleiden mens is dat zichzelf iets gaat andoen, maar fsoudan heeft gezien dan tog dat er nix aan de hand is en jij zit met een zeer blauw oog en nog emer.
wat een takke wijf!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 13:59

dit is bij wat blauwe plekken en kneuzingen gebleven, voor hetzelfde geld had je een mes in je ribben gehad.
het is echt van de zotte de laatste tijd.
vlak bij ons dorp is er een paar maanden geleden een pompbediende vermoord, weet je waarvoor?
EEN PAKJE SIGARETTEN!!!!

het rechtsisteem in nederland is zo lek als een mandje en de verkeerde mensen worden gestraft. belachelijk gewoon.
vind je het gek dat er zoveel kriminelen praktijken gebeuren? nou ik niet op deze manier.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 14:23

vreselijk he vooral de manier waarop het gaat hier in NL echt zo onwijs krom. laat het er iig niet bij zitten al lukt het niet voor je zelf dan heeft het volgende slachtoffer van dat mens teminste een poot om op te staan..

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:07

Zeker weten aangifte doen! Ik heb dit namelijk zelf ook meegemaakt, maar toen werd mijn vriendin in elkaar geslagen.
Ook zonder enkele reden, wij zaten op een bankje en toen kwamen er een groeppie van 6 meisjes aangereden ( die hebben haar ook flink te pakken gehad, en geloof mij, tegen een groep van 6 turken (ja sorry heb verder niks tegen turken hoor) bereik je echt niks in je eentje!) echt van die kindjes die denken dat ze alles zijn, maar als je ze alleen tegenkomt wil je niet weten hoe snel ze wegkomen...

Een heleboel mensen (en ikzelf ook dat geef ik toe) zeggen wel, als dat mij overkomt dat mep ik ze helemaal in elkaar, maar als het eenmaal zover is weet je echt niet wat je moet doen, en dan sta je echt helemaal machteloos!
Het ergste vind ik nog dat mensen gewoon snel doorlopen, of blijven kijken en gewoon niks doen! En je kunt mij niet vertellen dat er op Zaterdag middag niemand in het winkelcentrum van Hilversum rondloopt!

Maar ff weer ontopic, zeker weten aangifte doen! Wij zijn ook gelijk naar het politie bureau geweest, waar ze dat ons eerst ook zeiden, toch hebben we toen doorgezet, en een week later hadden ze ze gevonden (bleek ook nog eens dat ze al met veel meer van zulk soort dingen te maken hadden), process verbaal opgemaakt en die hebben een taakstraf gehad van dat-wil-je-miet-weten en een boete.. maargoed, wat mij betreft kunnen zulk soort mensen niet zwaar genoeg gestraft worden..

Zeker weten aangifte doen en sterkte ermee!!

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:33

Wat een &$#%*kreng! Zijn er geen mensen die het gezien hebben? En zij heeft toch een deuk in je bumper getrapt, dat moet ze dan toch betalen?
Heel veel beterschap!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:51

Gatver, dit soort mensen zijn toch om te kotsen! Misselijk
Je zult je inderdaad wel erg klote voelen omdat je haar op deze manier niks kan maken, het is jouw woord tegen dat van haar!
Wat een ziek mens, zeg!!!
Nou, hoop dat het snel beter is met je oog!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 22:07

Als eerst beterschap
Ik zou ook zeker aangifte doen en dan maar afw88 wat ze ermee doen
Als je er niets aan doet heb je er later misschien spijt van en dan is het telaat
Heel veel sterkte!!
Liefs Tamaar

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 22:28

vandaag dus 2 uur verhoord op het bureau. alsof IK de verdachte party ben. elk detail moest ik vertellen. of dat ik de klap had zien aankomen. of ik dacht dat ze zich bedreigt voelde door mij. het hele verhaal van minuut tot minuut. was echt gesloopt. heb die agent wel verteld dat ik er een flinke klap aan heb overgehouden, vooral ook hoe het dus wettelijk in elkaar steekt. als ze aangifte doet, pech, ik heb niet geslagen, dus ik zie het als een valse aangifte. ik zie er vandaag niet uit. een hele grote bloeduitstorting en pinpelpaars en dik. als ik lach doet het zon pijn, als ik gaap of nies of mijn veter moet vastmaken. en elke keer denk ik dan weer aan wat er gebeurde. voel me klote, bang en verbaasd. maar vooral woede!!! zo ontiegelijk veel woede. zij mag gewoon een valse aangifte doen en zit nu waarschijnlijk aan de koffie, ik zit met een gekneuds gezicht en een psygische klap. ook doordat ik wettelijk dus niets kan doen. ik moet meer getuigen hebben. die waren er wel, alleen zijn de belangrijkste getuigen helaas weer doorgereden nadat ze mij hadden opgevangen. als ik die getuige heb, en zij kan verklaren dat ik haar niet heb geslagen, kan ik haar veel meer maken. ik ga er mijn best voor doen om die mevrouw te vinden. dit kan zo niet. ik heb het idee dat ik het moet afmaken, voor mezelf maar ook voor alle andere slachtoffers van misdrijven en ook voor hetgeen wat nog kan gaan gebeuren. is dit nu ons fijne land waar iedereen welkom is? die je dus zo in de steek laten omdat je nog niet doodgeslagen bent en dat dus niet belangrijk genoeg is.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 01:44

Nou lon ga ff heel hard je best ervoor doen want vieze aso mokkel moet gewoon even goed aangepakt worden! Dat t zomaar kan gebeuren he! T is echt niet te geloven! Veel succes meid met het vinden van getuigen! Zorg dat ze dr verdiende loon krijgt!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 02:04

he hallo
wat klote zeg
en dat de politie niks doet
ik weet hoe jij je voelt ik ben vreselijk opgelicht door iemand en word vreselijk bedreigt door die gene en de politie doet niks het is nota bene nog een bajesklant ook
de politie je beste vriend ? NOT
sterkte he

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 11:29

he balen zeg Frusty ben blij datje aangifte hebt gedaan beter iets dan niets.

Succes en ik hoop dat je die mevrouw kan vinden. Misschien een Idee om een brief in de omgeving op te hangen. Verward .

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 11:33

wat een vage mensen zijn er toch op deze aardbol!! Misselijk

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 13:45

nu 2 dagen verder, merk ik wat een impact zoiets op je heeft. ben nu dus superalert en durf weinig initiatief meer te nemen op de weg. bang dat zoeiets nog eens zal gebeuren. nog ieder moment denk ik aan zaterdag en he zal zijn tijd nodig hebben voor t slijt. maar lekker achter het stuur zit je niet meer. tis toch triest wat een schade zulke mensen aan kunnen richten. en dat om helemaal niets. tja de politie doet er uiteraard wel alles aan wat binnen hun macht ligt, maar als zij een valse aanklacht indient tegen mij wegens mishandeling en er zijn geen onafhankelijke getuigen, is het voor hun ook moeilijk. dit is werk voor het om en die krijgen jaarlijks zoveel van dit soort aanklachten dat het of onder in de kast of in de prullebak beland. maar ik ben blij dat ik aangifte heb gedaan. dat is het enige dat ik kon doen. hopenlijk zit zij nu met een slecht geweten. en ik ga idd echt op zoek naar getuigen. want zoiets raakt je behoorlijk.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 16:19

Rare mensen heb je toch. Goed dat je toch aangifte hebt gedaan, anders doet zij het wel en zit jij zowiezo met de gebakken peren. Ik hoop dat je die getuigen kunt vinden.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 16:19

ik heb lang gewacht voordat ik zou reageren want ik heb zelf ook zoiets meegemaakt!
en ik ben zo stom geweest om het niet aan te geven! Frusty
doe het vooral wel lonneke dit kan niet ongestraft voorbij gaan!
het rechtsysteem is vast niet zo dom om dat poedersuiker niet terecht te stellen toch?
ik kan er gewoon niet over als iemand het zelfde mee maakt als ik!
doe er wat aan en wacht er niet mee!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 22:19

femke zal waarschijnlijk in een later stadium nog worden verhoord ja. maar dat ligt eraan of de off. v justitie zich er over buigt of dat het in de prullebak verhuids.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 01:37

Sjongejonge, wat een MEGAMUTS, zeg!!!!
Ik hoop dat je snel er weer bovenop bent en dat die tr*t haar verdiende loon krijgt!!!!!