Ik heb even getwijfeld, maar vond dat ik als zeeuw verplicht bent iets aan te bieden. Hierbij bied ik dus ong. 300 kaarten aan met diverse afbeeldingen van paarden. Ong. 5 dubbele. De kaarten zijn gekocht in de periode 1980-2004. Dit is sommige kaarten aan te zien, maar de meesten zien er nog (zeer) goed uit. Ook is op sommige kaarten op de achterkant geschreven. Op de kaarten zijn afbeeldingen te zien van enkel paardenhoofden, kudde paarden, moeder met veulen, complete paarden, 2 paarden enz. ect. Er zitten ook serie kaarten tussen, voor wie dat intresseert. De meeste kaarten zijn van normaal foto formaat, maar er zitten ook meerdere grote kaarten(15 bij 20) tussen en enkele kleinere kaarten (on.g 7,5 bij 10)
Ik heb fotos, (wel wazig) maar ik krijg Outlook niet gestart dus kan ze nu nog niet plaatsen. Ik zal dit van de week nog proberen.
Als je ze opgestuurd wilt hebben dan zul je aan mij 5,50 over moeten overmaken (verzendkosten). Het andere gedeelte gewoon naar het rekeningnummer in dit topic: [BVA] Speciaal rekeningnummer en totaalbedrag! Je hoeft geen verzendkosten over te maken als je ze A, zelf op komt halen in Zierikzee of B, we ergens afspreken in Rotterdam op Zuidplein of de Inholland school aan de posthumalaan (wilhelminaplein/ Rijnhaven). Beide plaatsen zijn met openbaar vervoer te bereiken. Bieden excl verzendkosten dus.
Sammie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 19:26
Kom op mensen! De verzendkosten wilde ik extra gebruiken voor het lielle Sponsor groepje.