Gister voor de kerstborrel naar het uitzendbureau (joho) en daarna werken. Dus ik zet mijn scooter daar op het stuurslot, wil na een half uurtje ofzo weer weg gaan, met geen mogelijkheid van het slot af te krijgen!!!! Even verderop zat een fietsemaker, dus ik daarheen. Begon ie al van jah, normaal doe ik geen scooters bla bla, maar ik kijk wel even. Hij een busje olie mee, olie erin spuiten, geen succes... Maarja, ik moest wel naar mijn werk. Tja zegt ie, ik denk dat ze geprobeert hebben hem te jatten, en nu is je slot dus kapot. Afijn, 2 sterke kerels van het uitzendbureau mijn scooter ergens veilig gezet (zodat ie niet alsnog gejat zou worden) en mij naar mijn werk gebracht. Ik pepper gebeld, dat ie me dan op kwam halen. Ik klaar met werken, toch nog even bij mijn scooter kijken, en pepper heeft hem in nog geen 2 minuten van het slot af!!!! Moet er wel even naar laten kijken, slot doet wel moeilijk, maar ik kan tenminste weer broemen!!!
zita
Geplaatst: 22-12-01 11:40
jaa.... je hebt van die typjes...
Yootha
Geplaatst: 22-12-01 13:55
Dat had ik ook vaak in de winter. Je slot kan wel bevroren zijn geweest. Even later was het bij mij weer goed.
kojack
Geplaatst: 23-12-01 00:21
hahahaha klote zeg ik heb trouwens met dit weer wel medelijden met je op de scooter oh zo koud gewoon gelukkig heb ik dit jaar mijn rijbewijs gehaald ik denk nog vaak terug aan die koude ritjes, en ben dan zo blij dat ik nu een auto heb groetjes
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 11:17
jajajaja, wrijf het er maar in hoor kojack!!!!! Je wil niet weten hoe ik eruit zie als ik 's morgens naar mijn werk ga (soort michelin mannetje idee )