Goed nieuws over Heike!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:23

Hey dat is nog eens goed nieuws! Ik duim voor Heike dat ze er heel snel weer uit is, weg van die witte narigheid!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 13:43

Hihihi, gister zijn wij ( van het westernforum) Heike gaan overvallen in het ziekenhuis. Gewapend met een doos knuffies, kaartjes en een goed humeur vielen wij haar kamer binnen.
Gelukkig voor haar mag zij een beetje overeind liggen tijdens het bezoekuur en kon ze ons eens goed bekijken (ruiken kon ze ons meteen, want wij kwamen net van een meeting af en hadden ons niet omgekleed)
Volgens mij vond ze het wel leuk, al die vreemde en aan de andere kant toch bekende, aan haar bed te hebben. Er hangen al aardig wat kaarten boven haar bed, maar er is nog zat plaats voor nieuwe Haha! (hint)

Heike, nog veel beterschap en al zal je revalidatie zwaar zijn, geef de moed niet op. De goden waren je al gunstig gezind dat er verder geen schade was dus dit zal je ook lukken.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:00

Haha, ja, je zag Heike en BartVB (die was er ook) echt ontzettend grote ogen op zetten.. goh.. voor wie zou die hele groep komen?? Voor Heike dus *LOL*

Heel veel beterschap Heike!! En ik hoop dat je snel weer helemaal gezond en op de been bent!! Heel veel sterkte.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:10

Ja, het was erg leuk om Heike en Bart eens "in the flesh" te zien ipv alleen op foto's Haha! . Wel grappig hoe Heike echt genietend de paardenluchtjes zat op te snuiven...*grinnik* Ik ben haast bang dat haar 3 kamergenootjes er misschien wat minder blij mee waren, maar ach...we kwamen toch voor Heike. Haha! En ik ben er van overtuigd dat Heike zich hier snel doorheen weet te slaan...al was het alleen maar om dat ze dan weer kan bokken...ik heb iig bewondering voor de positieve manier waarop Heike er mee om lijkt te gaan, petje af hoor Heike!!! Dat gaat je vast helpen bij een voorspoedig herstel!