Het bedrijf wordt geleid door 2 directeuren waarvan eentje een goede vriend van mij is. Nu hebben die twee dus al een aantal maanden bonje...... En nu is het zo ver dat die ene.... die vriend van mij.... zijn functie van directeur gaat neerleggen
Per 1 januari.... Niemand weet het nog en hij gaat het pas ook volgende week na de kerst vertellen. Dus ik loop nu dus rond met die wetenschap op mijn schouders... ik kan er natuurlijk niet met collega's over praten....De directeur die overblijft is er eentje die in het afgelopen jaar heel erg veranderd is. Hij wil de GROOTSTE worden en deinst nergens meer voor terug!
Ik kan dus niet met hem samenwerken! En dat betekent dat ik weer hard op zoek ben naar een andere baan! 1 probleempje.... ik zit vast aan mijn leasecontract van mijn auto. Als ik dus ontslag neem zonder dat ik een andere baan heb gevonden, moet ik 2000 gulden per maand aan de leasemaatschappij betalen!
En dat red ik dus niet zonder baan!!!! Dat is wel duidelijk... Maar ja, vind maar eens een bedrijf dat je aanneemt met zo'n leasebedrag!!!!Pfffff...... Ik heb weer wat om over na te denken tijdens de kerstdagen!
Heeft iemand hier een baantje voor me?