ja nouja je moet wat....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

ja nouja je moet wat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 23:21

Ja dat moet je soms, en als dat dan ook gewoon niet lukt, dan doe je het gewoon niet. Maar wel banketstaaf als het tuinhekje nog openstaat, want dan kan de lantaarnpaal niet uit!! En dan wordt het nooit donker buiten, maar als de bril dan wegloopt, kan je het boek nooooooooit meer vinden, nee vergeet het dan maar hoor!! Zelfs met een landkaart en een vergrootglas is het boek niet meer te vinden.
Jammer hoor, had het graag willen lezen, MAARJA, soms kan dat niet he? Bijvoorbeeld als je iets kwijt bent. JA EN DAN KAN JE WEL LEUK NAAR HARRY POTTER GAAN, MAAR DAAR LOS JE OOK NIKS MEE OP HOOR!!! dat je dat niet denkt. Los niks op alleen oploskoffie, of thee, of chocomel, maar een appel lost niet op, alleen als je hem opeet, of weggooit, want dan zie je hem ook niet meer, lost in feite dus ook op! moet je wel ver genoeg gooien hoor!

nou doei!
dat was het
slaat nergens op maar is wel leuk om te doen. :|

Vaak moet ik zelf ook wel lachen erom, maar soms ook niet, dat komt doorde gedoe van dekoekepan, blablabla

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 23:22

???????????????? Begint iedereen hier nu wazige topics neer te zetten?

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 00:36

haha, oke dan, ik vat er niks van, maar het zal wel

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 01:00

ok... ik wist dat het kippenhok vaag was, maar zo zout heb ik het nog nooit gegeten... Wat heb je gerookt?? *LOL* Ik snap er geen hout van!