Ik had toch pfeifer volgens onze huisarts, nou het gaat steeds slecht en ben gisteren bij 3 huisartsen geweest zeiden allemaal dat het pfeiffer was, tot ze de bloedtest met spoed hebben laten doen toen bleek dat het geen pfeiffer was.
Maar koorst bleef oplopen tot 40 C mijn vader helemaal in paniek en ik kon eingelijk niet echt veel meer. Want mij keel is nu zo dik dat mijn nek breeder is als mij hoofd of tja ongeveer gelijk aan elkaar ziet er niet uit.
Nu blijkt dat ik een virusinfectie heb en daarbij een bacteriele infectie heb penicilinekuur maar helpt niet en als morgen mijn keel niet dunner is moeten ze het opensnijden. Moet morgen als eerste bij de dokter zijn. En moet dat waarschijnlijk meteen door naar het ziekenhuis
Blijkbaar krijg je meteen voorang met zoiets omdat het nogal schade aankan richten blijkbaar.
Nu voel ik me al wel weer een stuk beter.
heb vannacht helemala niet kunnen slapen ben om 4 uur maar naar bad gegaan en ben tot 6 uur blijven zitten!
is trouwens wel ontspannend mijn koorts was toen al een heel stuk gezakt gelukkig maar want nu kan ik weer een beetje bokken. praten gaat niet maar typen gaat gelukkig nog wel

Zo maar nu ga ik maar duimen op de kleine kans dat ik toch niet geopereerd hoef te worden want ik vind het dood eng!!
groetjes jeannette
En als jullie niets meer van mij horen !tja.......
spreekt voor zich.......
byebye
. Dus zo zie je maar, je hoeft echt nergens bang voor te zijn, en als je het wel bent, vraag dan aan de arts/dokter, of hij je wilt uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren, dat is ook een hele opluchting hoor. Dan weet je tenminste wat er met je gebeurt. Veel sterkte en slaap ze!!!!!