hihihihi we zaten onder aardrijkskunde een beetje te klooien, en we waren nogal melig!
vriendin van mij had haar haar zelf geknipt en het was een beetje scheef dus ik was dat samen met een andere vriendin aan het 'bijknippen'
en toen we klaar waren zei die vriendin van: HEE YOR! NU JIJ NOG
dus ik zo: ja prima, als je toch gaat knippen knip dan maar meteen een end, en Marieke (knip vriendin hihi): ja echt? mag dat echt? vind je dat niet erg? dalijk gaat het scheef! ik doe het hoor! dus ik zo nou nee, uuh ja nou.. um nee toch maar niet, alhoewel.. maar zo langzamerhand zat de hele klas al van: jaaa yor doen doen doen, leuk doe maar kort
dus ik zo: nooouiuououo okee vooruit dan maar, maar de les was bijna afgelopen en de schaar stond er al in dus ik zat vet te stressen: knippen knip nou door, hoppa snelsnelsnel, en het is nu dus echt ontzettend scheef, aan de bvoorkant nog lang en aan de achterkant een stuk korter
hihihi, maar we lagen dus echt helemaal dubbel.. hihi en mijn schaar was nog eens bot ook
dus het ging niet helemaal goed, hih maar ik krijg nu wel van allerlei mensen een broodje en een snicker en nouja nog een hele zooi dingen hihi ze waren aan het bieden: ja yor als je het doet dan krijg je van mij ....
nouja ik ga nu in iedergeval proberen het een beetje recht te krijgen en als dat niet lukt.. tja dan word het kaal
(als een smilie
)
hihihihihi
*wish me luck*