gisteren bij Heike geweest!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

gisteren bij Heike geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 10:27

Gisteren ben ik naar Helliemond geweest om Heike een bezoekje te brengen. Officieel mogen er maar drie mensen tegelijk per patiƫnt op bezoek komen, maar daar gingen we ruimschoots overheen (behalve Bart en ik waren o.a. haar vader en twee meiden van de manege er ook). Heike was heel blij ons te zien, ze leeft echt van bezoekuur naar bezoekuur, dat is de enige echte afleiding. De hele dag met het verstelknopje van je bed spelen wordt op den duur ook maar saai, en meer beweging dan op haar zij rollen en weer terug zit er ook niet in. Arme Heike, na 5 dagen verveelt ze zich al te pletter en ze moet nog zeker 5 weken... Verder heeft ze jammer genoeg nog behoorlijke pijn, ondanks de megadosis pijnstillers die ze elke dag krijgt.

Ze ligt nu bij de deur, maar ze ligt te azen op een plekje bij het raam. Degene die daar nu ligt, mag dit weekend naar huis. Dan wordt het doorschuiven en kan Heike eindelijk naar buiten kijken. Het ziekenhuiseten schijnt af en toe wat vreemd te zijn, hoewel ze wel heerlijke milkshakes krijgt. Bart en ik probeerden gisteren ook een bestelling te doen ('doe maar een banaan en een aardbei, medium'), maar helaas trapte de verpleegster daar niet in. Haha!

Anyway, ze heeft al een boel kaarten gehad, waar ze erg blij mee is. Het prikbord achter haar bed begint al aardig vol te raken, maar er kan nog meer bij (hint, hint)! Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 10:42

Bah wat moet die zich vervelen zeg...En dat ook nog in zo'n rotperiode met kerst en oud- en nieuw.
Een laptopje zou wel leuk zijn maar op je rug liggend bokken is er waarschijnlijk ook niet bij.

Ik ga zo meteen naar de overkant om een beterschaps-kaart te kopen, was er nog niet van gekomen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 11:14

heeeey wat vond ze van de ZH kaart????
ben er wel benieuwd naar.. zal haar van de week nog weer een kaartje schrijven en wat foto's mee sturen misschien ook wel leuk?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 11:21

Ja, die megakaart hangt precies in het midden. Valt mooi op, dat rood!

Haar kamergenoten waren erg benieuwd van welk paard ze nu was gevallen, dus heeft Bart gisteren een fotoalbum van Barley meegenomen... Haha!

Op zich lacht ze wel veel en ze maakt ook een hoop grapjes, maar op zo'n moment merk je echt dat het bezoek haar goed doet. Overdag slaat vooral de verveling toe en voelt ze de pijn. Ze slaapt gelukkig wel heel veel, dat werkt wel als tijdverdrijf.
Laatst bijgewerkt door Karin op 20-12-01 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 11:28

Is er ook een adres waar ik het kaartje naartoe kan sturen Verward Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 11:39

Heike van de Kimmenade
Elkerliek Ziekenhuis
Unit 1B Kamer 123
Postbus 98
5700 AB Helmond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 11:45

Arme Heike. Balen dat ze nog zoveel pijn heeft en zo weinig kan doen. Ik ehb gisteren een kaartje op de bus gedaan dus dat zal ze 1 dezer dagen wel krijgen.
Nog 5 weken, poe hee

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 12:07

Karin, bedankt!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 12:20

ik heb haar een kerst kaart gestuurd met beterschap wens erin........