We hebben vandaag geleerd hoe we met letters spelen. De computer kan
namelijk toveren en zet schijnbaar ongevraagd steeds letters in superscript in de documenten, dat doet ie helemaal zelf dus.
Dat moet natuurlijk niet, dat is logisch. Vandaar dat we maar een lesje Wordvoor beginners hebben gedaan. Selecteer letter (maak m maar zwart met je muis), klik op 'opmaak '(met je muis), klik op
'lettertype' en haal het vinkje weg uit het vakje 'superscript', door er een keer op te klikken. Vanwege de blank stare die ik kreeg, heb ik het contextmenuutje maar laten zitten.
Ze heeft uitgebreid zitten bellen met ene Hans, met Hans zijn moeder en zusgaat het geloof ik niet zo goed. Ze maken een afspraak voor in het nieuwe jaar. Hans is een oud-collega dus we zijn weer helemaal op de hoogte. Nou, op haar vorige werk is er van alles aan de hand hoor
.Dit gesprekje duurde -pak m beet- 20 minuten.
Big belde ook nog, hij heeft wel heel erg veel last van zijn been, de
hechtingen trekken erg, maar als hij anders beweegt dan gaat het beter.
Om eerlijk te zijn ben ik eventjes de kamer uitgelopen, want ik kreeg last van een plotseling opkomende lachbui.
Big moest ook gelijk aanhoren hoe het allemaal reilde en zeilde op haar vorige werk (gemeente dienst).
Ergens op de dag besloot ze dat haar mappen ook naast elkaar op haar bureau konden staan, de mappen in kwestie dachten daar anders over en vielen in totaal 6 keer met zijn allen om, eerst naar links, toen naar rechts en vice versa. Toen de mappen het echt zat waren, begonnen ze twee kanten op te vallen.
Boekensteunen zijn verkrijgbaar in het magazijn trouwens, het magazijn dat altijd open is op de 3e verdieping.
De schade van de dag was 1 de-nietelateur, geen idee waar die gebleven is.
Eens zien wat we morgen weer mee gaan maken.
)
De- nietelateur!
geweldig gewoon echt waar!! 

.