Ik wil dus wat met m'n haar doen maar weet niet wat. Ik zoek vanavond thuis wel ff naar een foto van mij. M'n haar is echt heel dun en stijl. Los is dus nog te doen maar heb ik een pest hekel aan, daar word ik helemaal kriegel van. Een orriginele staart(hoge en lage heb ik allebei vaak) heb ik al jaren en wil ik van af. Het is tot net onder mijn schouders en blond. Twee jaar geleden heb ik het afgeknipt tot net op m'n oog. Veel mensen vonden dat leuk staan maar ook een aantal niet. HELP!!!!!! Alle tips zijn welkom en de schaar mag er ook in. Als iemand iets verzint wat ik leuk vind laat ik het misschien ook doen! En dan komen er weer FOTO'S!!!!!!
marije b
Geplaatst: 19-12-01 16:04
er staat al een foto van je bij in the picture maar uhm mischien je haar verven? heb ik ook net gedaan! paars
Barb
Geplaatst: 19-12-01 16:04
Cis je hoeft niet meer naar je foto te zoeken want Heleen heeft er al een van je bij in the Picture geplaatst!! Gemeen he }> Ik vond die foto trouwens wel pittig!!
Tja en nu je haar nog.................................ik zou het niet weten. Misschien kan je er lagen in laten knippen? Het lijkt mij zonde om af te knippen hoor!!
Dennis
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 17:06
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=365613#365613 Dit is dus de link naar mijn foto. Maar ik vind hem echt niet mooi de foto!!!!!!!! Ik zoek wel ff een ander waar ik meer op me zelf lijk . Maar ik ben het zat. Zelfs de originele staart die ik altijd heb is niet mooi omdat mijn haar zo dun is. Ik wil dus wat verzinnen.
Esther
Geplaatst: 19-12-01 17:26
Ik heb zelf ook lekker stijl dun haar. Ik heb het nu tot op de schouders ongeveer. Ik heb het iets in laagjes laten knippen, lijkt je haar ook gelijk wat voller van. En ik probeer het dan altijd een beetje wild te laten zitten zodat je goed kunt zien dat het in lagen is. Ook heb ik nu highligts erin zitten, maar ik geloof dat mijn haar iets donkerder is dan dat van jou. Veel succes ermee.
Imposante
Geplaatst: 19-12-01 17:44
Ik zou er een leuk permanentje ingooien!
paardengek!!!
Geplaatst: 19-12-01 17:57
Dit is de foto
Ik zou het iets korter, tot ongeveer net over de schouders, en dan misschien een ander kleurtje of bijv. 2 plukjes verven (aan de zijkant van je hoofd) Tis maar een idee hoor
Clautje
Geplaatst: 19-12-01 18:01
IN LAAGJES! Ben gister naar de kapper geweest, en heb aan de voorkant tot mn jukbeen laten snijden, en dan in laagjes naar beneden. Nu zit het wel leuk!!! succes.
Misschien een paar plukken met een andere kleur. En zoals je zusje het had, vond ik erg leuk ! Maarja, jij bent niet het type voor de haarlak enz.
Of contact lenzen ! Daardoor zie je er ook weer heel anders uit. Zal Daan leuk vinden !
-Fabienne-
Geplaatst: 19-12-01 19:08
in laagjes is cool! heb ik ook! moet je eens proberen, is echt leuk *D
Dennis
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 20:20
Dit was ik op m'n moeders verjaardag. Hier lijk ik dus meer op me zelf dan op die andere foto. En, kom maar met meer ideen! Ga d'r waarschijnlijk(als ik het durf) iets lekker geks mee doen.