Mijn probleem: sinds ik een whiplash heb (zo'n 6 jaar geleden opgelopen) doet mijn lichaam niet alles meer zoals het zou moeten. Een van die dingen is dus dat ik echt bij het minste of geringste transpireer. Heb het dan dus niet warm ofzo, maar mijn oksels denken daar anders over
.Nu heb ik dus als probleem er bij gekregen dat dit sinds kort vreselijk jeukt (bleh). Heb al van alles geprobeerd: dure deo, goedkope deo, geen deo
, wel scheren, niet scheren en ga zo nog even door. Wie heeft er de gouden tip? Want krabben onder je oksels is nou niet echt een smakelijk gezicht
. 
.
. Dokter ben ik trouwens al vaker geweest, maar die vind dit probleem niet echt een van mijn grootste problemen dus walst daar fijn overheen. Lovely: het ligt helaas niet alleen aan het klimaat op kantoor, heb het thuis en overal waar je kan verzinnen ook (zelfs buiten grrr). 
Werkt perfect en je kan er gewoon parfum overheen spuiten, want het ruikt naar niks. Je hoeft het maar eens per 2 dagen op te brengen, ondanks douchen, badderen en zwemmen, want het werkt heeel lang....