Waaaa! Stage gehaald!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Waaaa! Stage gehaald!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 14:26

Ik ben blij Haha! Erg blij Ik heb vanochtend bezoek gehad in mijn les (ik loop stage op een middelbare school) en mn stage is goedgekeurd! OK dan!
Na veel gezeik vorig jaar dat mn stage na drie bezoeken nog werd afgekeurd, bezoeken aan de psycholoog en een hoop gedoe met school, heb ik hem nu in 1 keer gehaald *LOL* Natuurlijk had mijn instituutsbegeleider ( Misselijk ) overal weer wat over te zeuren, maar volgens mijn coach is ze gewoon negatief denkend en komt er toch geen positief woord uit.
Dat heb ik vorig jaar ook wel gemerkt.... De lessen gingen al niet goed, en als ze dan ook nog eens elk punt uit de les pakt waar het dan precies niet goed ging Daar wordt je niet vrolijker van Verdrietig
Maar nu, eindelijk, eindelijk, ben ik van haar verlost Nagelbijten / Gniffelen Ik kan nu lekker uitkijken naar mn lio-stage van volgend jaar! (en nog een heleboel verslagen afmaken Schijnheilig ) en dan komt het einde van mn studie eindelijk in zicht Cool

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 14:40

Aaaaaaaaaaaah goed zo!!! Ach joh zo'n lerarenopleiding is altijd gezeik, op de pabo ging het ook zo. Zelf kunnen ze geen lesgeven maar vertellen wel aan jou hoe het moet Knipoog

Lesgeven is iets dat moet groeien, je krijgt er steeds meer handigheid in.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:47

aaahhhh wat goed! gefeliciteerd, bij mij op stage hadden ze ook altijd wat.. gelukkig ben ik daar vanaf en volop aan t werk Haha!

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:06

Gefeliciteerd hoor!!! Ik heb ook mn stage gehaald heb ik vandaag te horen gekregen...echt vet hoor

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 20:09

Jij ook gefeliciteerd dan OK dan!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:27

Goed gedaan!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:38

Super! Gefeliciteerd!