Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oke, ik liep misschien even voor *** maar ik had iig geen dikke wang ofzo...
Sypheron schreef:Zeg me ff wat er is gebeurd morgen want ik moet dat ook nog laten doen, maar ik ben het al een jaar uit aan het stellen omdat ik er geen last van heb en zolang ik er geen last van heb wil ik het eigelijk niet laten doen.

Want de orthodontist had gevraagd er naar te kijken, of die tand nog naar beneden zou kunnen komen of niet. Toen heeft de kaakchirurg een soort holte ofzo gemaakt, waar die met een beetje geluk in zou kunnen schieten en dan zou hij wel doorkomen.
Ik heb er helemaal geen zin in. Tijdens de 'operatie' valt het best mee, ik had niet zoveel last ervan, ook niet van de prikjes van de verdovingen. Maar als de verdoving uitwerkt.. OHH VRESELIJK!!!
Echt pijn doet dat, ik kon echt helemaal niks eten. Niet eens vla of yoghurt, ja het kon wel, maar het deed wel pijn. Als ik maar een beetje "zoog" deed het al pijn, zó irritant. En dan loop je dagen met een dikke kop rond
. Gelukkig had ik het vorige keer in de vakantie laten doen, en nu weer, jammer genoeg is mijn Oma de volgende dag jarig, dus zit ik daar met een dikke kop