Minder berichten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Plaats je sinds de 'heropening' van bokt....

meer berichten
6 (100%)

Totaal aantal stemmen: 6

Sypheron

Minder berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 21:00

hebben jullie nou ook niet het id dat er veel minder berichten worden geplaats sinds dat bokt omgetoverd is tot alleen een lust voor het oog maar niet voor mn toetsenbord (mijn motto). Ik vind het namelijk steeds minder worden om berichten te plaatsen en ik lees ook minder, hoewel ik wel net zo vaak online ben en op bokt kom.

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:09

Ik niet hoor. Ik plaats gewoon evenveel berichten (meestal niet veel dus, omdat ik veeeeel meer lees en bekijk dan reageer Haha! ) Vind het maar onzin, tis zeg maar hetzelfde, alleen andere kleuren, voor een berichtje plaatsen is haast geen moeite nodig, dus als je bokt zoooo erg vind, ligt dat denk ik eerder aan de uitstraling (denk IK (maar ik ben ook blonT he?)) want alleen sommige dingen zijn op een andere plaats en er zijn nieuwe dingen bij, wat ALLEEN maar HANDIG is,

Tsja, tis maar wat je belangrijk vind, de mensen hier en de leuke of minder leuke verhalen (of plaatjes natuurlijk), of de kleuren en nieuwe dingen,

PG Boos!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:10

.GEk genoeg plaats ik nu meer berichten, zal wel zijn omdat ik nu niet kan rijden Haha! en dus meer op internet bezig ben

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:44

Ik plaats nu meer berichten.
Maar da's niet omdat bokt veranderd is (denk ik) maar omdat ik nu kabel gekregen heb Haha! .

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:07

Ik ben het met PG eens. Het maakt IMO niks uit dat bokt een andere layout heeft. Het gaat om de inhoud van de berichten. En die is niet veranderd.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:25

Ik vind het wel zo ontzettend vreemd dat mensen zich zo laten beïnvloeden door de layout! Wat maakt dat nou uit?
Net alsof een vriend(in) van je ineens een stuk minder aardig/gezellig/whatever is als ze een nieuwe trui of een nieuw kapsel heeft dat je niet leuk vindt.
Ik kan daar echt met m'n pet niet bij!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:25

Ik ben 't helemaal met PG eens! Haha!
Ik plaats wel minder berichten, maar niet door de verandering van Bokt, daarvoor plaatste ik al minder als aan het begin, toen Bokt er net was.
Volgens mij heeft het niks met de verandering te maken of mensen meer of minder gaan plaatsen. Maar met de gezelligheid die Bokt uitstraalt, ik bedoel, het is wel gezellig ofzo, maar het is nu toch anders, omdat er meer mensen bijgekomen zijn.
Dus heb ik nu maar op evenveel gestemd, omdat het niet door de verandering komt dat ik wat minder berichten ben gaan plaatsen.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 22:34

ja ik weet dat het raar is maar het is wel zo. Dit is echter niet zo bij vrienden hoor! Dat is toch heel wat anders als websites!!!