Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lovely schreef:(laten even buiten beschouwing dat ze smijt met haar spullen, trommelt en kauwgom eet)

vooral dat in zichzelf praten, dat trommelen ben ik zelf dan al aan gewend want ik heb een broer die drumt en als hij bij ons is ook altijd zit te trommelen met zijn vingers op de tafel of met zijn handen op zijn broek 
"
Maar als jij het aan haar aangegeven hebt en ze WIL niet veranderen dan zou ik maar eens proberen met je baas te praten.
). Appels eten in het openbaar is al niet dat je zegt fijn om naar te kijken of te luisteren als de appel in kwestie Niet door een paard wordt genuttigd, kortom ik vind het
; helaas kun je iemand moeilijk zijn appeltje ontzeggen. De enige optie daarvoor zou zijn dat ze m eerst in stukjes snijdt, dat scheelt mij een hoop gespetter en gesmak denk ik.
)
Nu heb ik een collega die heeel slordig en en heeel veel fouten maakt maar daar altijd anderen de schuld van geeft en nooooit zichzelf!
Zo irritant! Ik moet altijd alles controleren (waardoor ze dan gepikeerd raakt) en vevolgens haal je er zoveel foutjes uit da's gewoon echt irri!
), omdat er misschien nog wel iets mogelijk zou zijn. Intussen had ze besloten dat ze haar vrije dagen liever nog niet opnam. En gut wat is het toch fijn dat we twee korte weken tegemoet gaan. Werken is zwaar moet je maar denken (zij: 35 uur, ik: 40+)