hij vroeg dus eerst een paar dingen en ikke gaf braaf antwoord...toen moest ik meekomen naar de onderzoekskamer en zette hij zijn knie tegen mijn onderrug en zijn handen op mijn schouders en boog hij me schuin naar achteren, 1x naar links en 1x naar recht, en awie dat dat deed! stoute doker.
hij zei dat het een spieraandoening was. (zoiets) en omdat het pijn doet span ik mijn spieren aan en daarom kan het niet genezen. (zegt ie
)nu heb ik een spierontspannend middel gekregen, heb ik er al een van genomen 4 uur terug, maar het helpt voor geen meter.... het doet nu juist meer pijn dan de dagen hiervoor...
als mijn mamske zo thuis komt gaat ze mij lekker masseren met perskindol...ook iets voor de spieren, maakt ze warm enzo, helpt bij de genezing. hopen maar dat dat helpt
ik kan echt nix of het doet pijn, ik kan niet liggen, niet staan, niet zitten, helemaal nix zonder dat het pijn doet dus ook niet bokken
, maar dat doe ik lekker wel, hihi.en dna moet ik morgen ook nog eens werken van half 5 tot 11 (savonds) en dat is bij de mac, en dat betekend veel staan, niet prettig dus al met al.
hopelijk slaap ik vannacht lekker, dan is het alweer voor een klein deeltje goed.
kussies liselot