ik heb een eurokit!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ik heb een eurokit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:21

Hmm, nog geen tijd gehad dat ding van de overheid op te halen, maar m'n ouders hebben hun eigen euro-actie bedacht en voor alle kinderen zo'n euro-setje voor 25 piek gehaald Clown

Dus ik zit hier nu á la oom Dagobert met glimmende muntjes te spelen Haha! Ik vind het nog wel een beetje monopoly-geld, maar goed, alles went...

wat vinden jullie er van?

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:22

haha ja inderdaad, ik wou ze gister ook bijna opeten *LOL*
Ik heb ze nog nie, ons ma wel.
Vandeweek een keer, zit er nie zo om te springen *LOL*

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 23:00

Ik verheug me er niet op Lachen
Het halen dan, want op een normale dag staat er een rij van 40 nummers en op maandagen en vrijdagen meestal zo'n 80!!!
Ik moet er zowiezo heen om een pakket af te halen...dus kan me gaan verheugen op minstens 20 minuten wachten...
Het geluk is meestal dat mensen het wachten beu zijn en vertrekken, dan schiet het op met de nummertjes Lachen

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 00:09

k heb me euro kit ook al binnen! jeetjuh wat glimmen die muntjes erg! bijna zeer aan je oogjes! me vriendin wou ze zaterdagmiddag halen en toen kon je ze nergens meer krijgen bij ons! heb ik ffis geluk dat ik met me moeder+hond een ochtend wandeling ging maken!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 12:56

mijn moeder heeft hem vrijdag voor ons allemaal al opgehaald.

Ik vind het stuk voor stuk lelijke monopolygeldmunten. De enige die ik een klein beetje mooi vind zijn de 1 en 2 euro.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 12:58

steef...ik ben het helemaal met je eens

het is net geld wat je als jong mensje in dat nep kassatje gooit om mee te spelen... heel nep

kussies liselot

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 13:16

Ik sta er niet om te springen om dat spul op te halen... Maar ik zal wel moeten aangezien ik ook mijn OV nog op moet halen, dat s wél belangrijk Lachen

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 08:33

bereidt je maar voor op lang in de rij staan, Naz *zucht*
mijn vader gaat mijn Eurokit voor me halen, ik heb er zelf geen tijd voor en ik ben toch wel benieuwd.

Waventy

ik heb een eurokit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 09:43

Zep schreef:

Dus ik zit hier nu á la oom Dagobert met glimmende muntjes te spelen Haha! Ik vind het nog wel een beetje monopoly-geld, maar goed, alles went...

wat vinden jullie er van?

Jij ook al, mijn eerste reactie, wat een monopolygeld zeg Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 09:47

Ik ga 'm vrijdag ophalen, als mijn Postbankloketje bij de Bruna ze dan nog in voorraad heeft tenminste. Zou niet weten wanneer ik het anders moest doen, heb geen Hema, Shell, Rabo of wat dan ook vlak in de buurt. Maar ik ben wel benieuwd. Het schijnt nogal op Frans geld te lijken, die munten met twee kleuren metaal. Ben benieuwd wat de eerste 'buitenlandse' Euro zal zijn die ik straks in mijn portemonnee mag stoppen. Ik vermoed een Duitse, aangezien ik redelijk vaak in het oosten des lands kom.