Versleten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Versleten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 00:30

Hebben jullie dat nu ook???? In 1 maand 3 rijbroeken versleten? Verward
Een Euro Star Turf, die heeft het 4 jaar uit gehouden, 1 van Boos! divoza nog geen jaar en een ander was ook al een jaar of 5 oud van een vaag merk. Dus gister mezelf maar een nieuwe rijbroek gegeven. Pling

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:49

Het scheelt dat ik niet rij Haha! (nu ga ik wat offtopic maareh ik zeg het toch ff als je het niet erg vindt) Ik heb wel na 1 jaar mn tennisracket al kapot geslagen, ik sla namelijk nogal hard. Niet dat dat altijd voordelig is, meestal raak ik de controle dan kwijt en vliegt de bal alle kanten op *LOL* Sorry voor deze non-paardentopic verstoring maar het is tenslotte het kippenhok Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:58

Gelukkig heb ik hier nog nooit problemen mee gehad. Alhoewel, ik kocht eerder dit jaar een coton naturals rijbroek en die heb ik maar enkele malen aangehad en wordt nu al gaar. Echt niet te geloven. Verder heb ik altijd een behoorlijke tijd met rijbroeken kunnen doen. En als ik over een behoorlijke tijd spreek, dan is dit toch zo'n 4 a 5 jaar. (gelukkig maar)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 01:24

Die cotton dingen zijn echt knudde, verkleuren als de pest en slijten als een gek.
Ze zitten wel lekker.

Overigens draag ik eigenlijk alleen maar Pikeur broeken, die gaan eindeloos lang mee.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 08:34

Ik rijd gewoon in een spijkerbroek (western he) van mijn werk...en als hij stuk is zeg ik op mijn alleronschuldigst: Goh, hij is versleten, mag ik even een nieuwe hebben... Haha!

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:13

haha ik had dus een neprijbroek van m'n nicht gekregen heeft het een jaar uitgehouden met eerst 1 gat en daarna 2 en toen kwam de derde en dat was vet lachen! ik moest voor nadia ff wat balkjes neerleggen ik door mijn knieen en ja hoor vette scheur bij mijn kont hahahameteen mijn jas erom gedaan want ik had gevraagd om naar buiten te gaan Frusty toen had ik er al minder zin in!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:58

Bij mij gaan ze ook altijd allemaal tegelijk stuk. De ene houdt het langer vol dan de andere, maar als er eentje stuk gaat kan ik er bijna vanuit gaan dat er een week later weer een stuk is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:27

Pikeur gaat lekker lang mee, bij doen de Eurostars het ook al heel lang.
Je moet ze gewoon goed wassen, niet te heet en zonder wasverzachter.