Ik kreeg net al voor de 3e (!) keer het BadTrans virus binnen van dezelfde persoon (voor mij totaal onbekend), heb maar weer eens een pissed mailtje teruggestuurd (even het _ voor het mail adres verwijdert
) of hij nu alsjeblieft z'n zooi bij zich wil houden, een goede virusscan wil installeren en mij wil verwijderen uit z'n adresboek of wat voor bestand dan ook. Gelukkig doet McAfee , nieuwste versie, met verse update
het prima en kwam dat virus niet ver! Dit is overigens ook 1 van de redenen waarom ik mijn mail adres niet op bokt wil hebben.
Bah, gedoe iedere keer, en alleen maar omdat anderen te beroerd zijn om te regelen dat hun spullen goed voor elkaar zijn.
En ja hoor, ik krijg het net voor de 5e keer van dezelfde pisvlek! Heb die eikel maar even een bestandje gestuurd waarmee hij het kan fixen want ik begin het nu echt zat te worden.
, de mail van net dus ff doorsturen
) FF voor de duidelijkheid, ik stuur alleen virussen en trojans naar personen die mij proberen te hacken en te infecteren met virussen, pure zelfdefensie dus. Ik vind het echt zo misselijk van allemaal die amateurhackertjes dat ze op privesystemen binnen proberen te komen. De echte bedoeling van het hacken en van virussen is eigenlijk om aan te tonen hoe slecht (of goed) de beveiliging van de server van een bedrijf is. Daarom hoor je ook vaak dat als een hacker op de server van een groot bedrijf is binnen gekomen dat ie meestal door hetzelfde bedrijf wordt aangenomen om de beveiliging te regelen. Zo wordt de beveiliging van het bedrijf steeds beter.