Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Je kan beter energie stoppen in 'het tellen van je eigen zegeningen' en de rest van je hindernissen nemen, dan in het afgunstig zijn tov anderen.
MargaV schreef:Ik kan het me ergens wel voorstellen. Als hij die dingen die hij met zijn nieuwe vriendin doet met jou ook gedaan had, had alles er misschien anders uit gezien. Ik kan me voorstellen dat je soort van het gevoel hebt dat hij jullie relatie geen eerlijke kans heeft gegeven of in ieder geval minder dan hij in zijn nieuwe relatie doet.
Laura schreef:Je kan beter energie stoppen in 'het tellen van je eigen zegeningen' en de rest van je hindernissen nemen, dan in het afgunstig zijn tov anderen.
Waarom zou je precies willen dat het nog slecht met hem ging? Zodat hij zich realiseerde dat hij zonder jou niks voorstelde? Zodat jij dan op hem neer zou kunnen kijken? Of zodat jij niet zo duidelijk met je neus op de feiten gedrukt zou worden dat er dingen zijn die bij jou zelf niet helemaal lekker lopen?

Rocamor schreef:Als hij echt zo egoistisch is, wees dan maar blij dat jij van hem af bent en heb medelijden met zijn nieuwe vriendin. Jij kent je ex inmiddels, zij moet er nog achterkomen. Zo is het ook met mijn ex en zijn huidige vriendin, die heeft een megaprobleem als ze er achter komt waarom ik hem gepeerd ben.
Nogmaals. draai de zaken om. Jij bent hem niet kwijt, hij is zo dom geweest jou te laten schiet op welke manier dan ook.