galajurken gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

galajurken gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 19:28

hoihoi, ik doe dit jaar dus examen en nou hebben we in mei galafeest, dus nu is mijn vraag, weet iemand waar je niet zo'n dure galajurken kan kopen? ik woon in limburg dus misschien ist handig om een adres uit de buurt te hebben.
Bedankt alvast

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:30

Kheb echt geen id, kheb wel al een jasje voor nieuwjaar gekocht Haha! Maareh met gala ga ik een pak huren dat ik ook echt een smoking heb Haha!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:42

bij de C&a daar wilde ik de mijne ook kopen, maar een goede vriendin had de zelfde al Boos!

maar wat is niet duur ??? die jurk was 219 gulden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 19:30

Je mag de mijne wel kopen! Twee keer gedragen. Is zwart velours (zo noem je dat nep fluweel toch???) Is een lange jurk met dubbele bandjes. Als je wilt mag je mijn lange zwarte handschoenen er ook bij. PB maar als je interesse hebt. Het is ongeveer maat 38

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:13

Bij winkels als de H&M en C&A hebben ze vaak best leuke galajurken. Ik zou het lekker simpel houden, zodat je zo'n jurk ook nog eens naar een ander feestje aan kan. Gewoon zoiets als Akke beschrijft dus. Lange handschoenen maken het idd af, die heb je nieuw al voor 15 piek ofzo. En oh ja, een echte galajurk hoort zwart te zijn... Cool

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 23:02

Ik vind die jurken van H&M/C&A juist zo saai, vaak hebben meerdere mensen dan dezelfde...en je eindfeest is toch wel iets heel bijzonders.
Ik heb een jurk gekocht in Rotterdam, bij Black Widow (gothiczaak, maar aan m'n jurk zieje niet echt van 'da's gothic'), ook voor iets van f200. Handschoenen erbij (nieuw f30) en m'n haar laten doen bij de kapper.

Denies

Jurken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:21

Hoi
ik heb met kerst ook een gala Pling en ik heb mijn jurk bij emanuel gekocht ik weet niet of die ook in limburg zit, want ik woon in alkmaar Verward , maar daar hebben ze in ieder geval heel veel mooie gala jurken. *LOL*
!!!succes ermee!!!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 12:43

bedankt allemaal, ik zal jullie laten weten als ik er een heb

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:31

Ik heb ook nog een oude, met glittertjes!
het is één maat, stretsj (eehm, hoe schrijf je dat??)
nouja, dat dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 23:13

In deze dagen zijn er bij bijna alle "normale" kledingzaken volop galajurken te koop: nu al shoppen dus, zo'n ding komt altijd een keer van pas. Kies een simpele zwarte jurk, en accentueer juist met de accessoires, dan kun je ook iedere keer met wat anders komen zonder dat je steeds een nieuwe jurk moet kopen

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 01:07

je kan ze ook huren! das misschien het goedkoopste manier!

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:31

ik heb er vorig jaar ook een gekocht. (ik heb hem net toevallig nog ff aangehad om te kijken of hij nog paste!) ik heb hem 1 keer gedragen en nu hangt hij maar een beetje in de kast. best zonde dus eigenlijk want zo'n jurk draag je maar zelden. ik ga met de kerst ook niet als enige in zo'n jurk lopen!!

ik had hem vorig jaar gekocht voor het galabal op school, maar heb mn diploma gehaald, dus dit jaar ook geen galabal!! (nou ja, ik kan er wel heen, maar ik ga waarschijnlijk niet!)

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:33

galajurken, ik vind sommige altijd zoooooooo mooi! k kan nooit kiezen hahahahaha

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:30

Ditta schreef:
je kan ze ook huren! das misschien het goedkoopste manier!

Koop ze in de uitverkoop, als je'm toch pas in mei nodig hebt! Dan koop je er 2 voor de prijs van 1. Over "dezelfde" jurken gesproken; Shop er leuke accessoires bij of een leuk boa en je hebt ineens een heel andere jurk om het lijf Lachen

Je kunt ook (als je daar zin in hebt) eens bij Kringloopwinkels kijken, soms hangen daar de duurste jurken... (niet dat dat altijd de mooiste zijn Knipoog )

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 19:46

bedankt allemaal! ik hoop dat het gaat lukken met de galajurk