vandaag.......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tinkerbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-01 00:22

mocht ik weer heel hard rennen!joepie in het bos.eerst wilde ik eigenlijk niet mee want baasje kwam met die rare wiel-ding aanzetten,daar gaat zij dan op zitten en dan loop ik naast haar(ik ga altijd stiekum met mijn neus tegen de achterkant schuren om die stomme band over me neus eraf te schuren maar dan wordt baasje altijd boos)nou en toen waren we ff stappen en daarna mocht ik lekker draven!joepie,de wind langs me oren en staart in de lucht.ik ging lekker ff bokken,zegt baasje weer:hee hallo doe ff normaal.doe ik toch?denk ik dan.en toen.....zag ik andere paardjes,owwwieeee gezellig,maar ik mocht niet eens ff gaan kijken of snuffelen,nee kom vooruit tink,zei baasje weer....nou oke dan,maar dan wel in de galop....en das altijd leuk,lekker knoerten over het bospad.....heerlijk.alleen baasje kon me geloof ik nie bijhouden met dat wiel-ding want ze hing helemaal achter me aan.toen moest ik ff stappen van haar,maar ik had de vaart er wel lekker in dus da zag ik niet zo zitten,maar na een tijdje luisterde ik toch maar.maar daarna mocht ik ook nog weer draven en galopperen en da was zo leuk.ik heb heerlijk gerend.en toen we terug waren moest ik (bleh) Boos! op de wasplaats en ging ze met zo'n touw uit de lucht waar water uitkwam mijn benen en staart natmaken en soppen.da vind ik altijd zo lastig,dan ga ik echt heel erg draaien met me kont.en poepen.en dan moet baasje dat lekker opruimen,eigen schuld moet ze me maar niet daar neer zetten hoor!toen ze me neus met van die vieze doekjes weer schoonmaakte dee ze daarna niet dat vieze spul op want ze zei:gelukkig gaat het al beter je hebt niet meer zoveel snot in de neus.wat dat nou dan weer betekent?nahja geeft niet want ik kreeg daarna weer lekker nat voer,het smaakte wel anders dan anders maar ik at het wel op en daar was baaasje erg tevreden over geloof ik.ze zal er wel weer van die kruidentoestand doorheengegooid hebben en dan denkt ze dat ik dat niet door heb maar dat weet ik wel hoor!
nou dat was mijn dagje,ik had eigenlijk nog steeds wel honger maar ik kreeg niets meer.....hmpf....ik heb altijd honger!

*LOL* tinkerbell

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 14:06

Ikke ging vandaag eerst in de bak.
Baasje lag steeds in een deuk want iemand probeerde op Nanneke de haf te rijden zonder zadel en die ging steeds rodeorijden.
Toen zat dat meisje steeds op z'n nek.
Daarna moest ik heel braaf op de hoefslag lopen terwijl het vriendinnetje van m'n baasje probeerde om die stomme hengst naast me te krijgen maar die deed heel boos en dom door steeds te dribbelen en boos te kijken.
en zomaar ineens vloog ie me aan!!!! Hij beet me keihard in m'n nek de eikel m'n baasje schrok heel erg en heeft hem flink met haar zweep op z'n kop gemept.
dat was wel stoer en toen was ik meteen ook veel stoerder en niet meer bang.
alleen Nanneke schrok daar zo van dat ze hard ging bokken en haar meisje eraf viel dat was niet leuk.
Dus moest ik met de hengst het bos in.
Baasje zegt dat we moeten oefenen voor de pass de deux op Ameland nou ikkan dat allang maar die stomme hengst.
In het bos hebben we allemaal hertjes gezien en ik zag ze steeds het eerstes!vriendinnetje van m'n baasje vertelde nog dat we straks naar het strand gaan en dat ik vast de zee erg leuk vind...
zolang ik het kan eten vind ik alles leuk Lachen en daarna mocht ik met mijn vriendjes buiten spelen zonder hengst gelukkig! toen heb ik Moon heel hard in de billen gebeten en tegen Zeske heel boos gedaan want ik ben ook stoer en een echte hengst !
groetjes
Lodewijk

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 14:15

Ohh wat maken jullie al veel mee als grote paarden! Ik wil ook zo graag groot worden, net als jullie! Ik eet heeel veel, misschien dat ik dan sneller groei? Vooral die brokjes die zijn lekker! Als mijn baasje dan komt in de wei, gaan mijn vriendinnetje en ik haar helemaal besnuffelen, en meestal krijgen we dan een brokje! Wij zijn wel slim. Soms moet ik ook met mijn baasje mee, dan moet ik in de stal, ik weet wel wat het is nu, en ik vind het daar heel gezellig tussen al die grote meneeren en mevrouwen!ijn doen altijd heel lief tegen me. Soms mag ik ook spelen met een paard die lijkt op een koe! Maar hij is wel lief voor me gelukkig, hij beschermt mee heel erg, ik mag niet eens weglopen! Maar dat probeer ik altijd, maar hij komt me altijd achterna! En als ik heeeeel vies ben, moet ik naar zo'n enge stal waar zwarte dingen op de grond liggen, en er hangt daar ook een eng geel ding! Hier kotm water uit, en dan gaat mijn vrouwtje mijn beentjes wassen, ik vind dat maar vreemd hoor. Ik maak me toch weer vies in de wei!
Groetjes!
India!
www.fanclub.ms/india

Voltrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 18:52

Joh, ik heb allerlei leuke dingen vandaag meegemaakt. Ik heb nog nooit zoveel lol gehad. Vond Laudie niet zo leuk... Ze kan trouwens de c niet meer vinden op de computer, en ik lekker wel. Moet ze maar goeie ogen kopen! Ik ga straks een heel verhaal schrijven hoor. Dan kunnen jullie allemaal lezen wat ik allemaal meemaak. Sjonge, 't is echt leuk in dat bos van ons...