het spookt hier op kantoor....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 19:10

Nee, alleen zwarte tourmalijn helpt tegen electrische straling. Er zijn trouwens veel (half)edelstenen die een aparte werking hebben. Deze weet ik toevallig omdat Dick systeembeheerder is en dus gruwelijk veel achter computers zit, en daar erge hoofdpijnen van kreeg. Daarom heeft hij een steen om zijn nek, en hoe vaag het ook klinkt, het helpt.
De werking van witte tourmalijnerts is mij niet bekend (als die er is hoor, want ook dat weet ik niet).

Gr, Sonja

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 20:02

Brrr, ik krijg er kippenvel van als ik dit allemaal lees. Maarre, dat verhaal van die aardstralen klinkt me ook wel bekend in de oren. Heel veel mensen bij mij in de omgeving kunnen aardstralen "vinden". En dan legt men er een koperen 8 neer of een bol of nog iets anders en dan gaat het echt over! Laatst was er nog een kindje van 1,5 die nooit kon slapen. Toen heeft iemand die aardstralen opgezocht en in zo'n aardstraal een koperen 8 gelegd, en nu slaapt ie weer als een roosje!

En dan die verhalen over geesten enzo.....brrr. Iemand vertelde me laatst over een 2e persoon die altijd bij je is..............

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 22:24

Ik heb het in het vorige huis waar ik woonde gehad dat ik steeds 'tocht' langs me voelde of een kat langs mijn benen voelde gaan.
Dan was er geen kat.
Toen mijn zeer aan mij gehechte rat al een tijdje overleden was, sliep ik een keer half en werd ik wakker omdat ik de rat (voor de zoveelste keer) bij mijn voeten onder mijn dekbed vandaan ging pakken, ik zag haar zelfs toen ik wakker werd....
Ik zoeken en zoeken want ik dacht is vast mijn (levende) rat, maar die zat rustig te kijken naar me in een dichte kooi.
Ik heb wel vaak Deja-Vu dromen, die herinner ik me meestal ook, zoals een die ik had op mijn 11de....
ik zag in mijn droom de deur naar de hal en hoorde geroep vanuit de lift, die overigens half zichtbaar was omdat die vastzat.
Een week later zat mijn buurvrouw vast in de lift en ik herkende het direct toen ik bij die deur kwam, dan krijg ik ook de kriebels als het moment van Deja-Vu daar is.
Als we het Ouija bord draaien met meerdere mensen en er een entiteit komt met kwade zin dan springen de tranen in mijn ogen.
Een soort van natuurlijke reactie, is overigens een goede waarschuwing.
Je bent het meest ontvankelijk als je niets denkt, dat is als je lacht of zomaar...
zo begin ik bijvoorbeeld vaak liedjes te zingen waar mijn man aan denkt of geef ik hem antwoord op een vraag die hij nog niet gesteld heeft.
Ook dingen die hij wil zeggen in een discussie maar net niet zegt krijgt hij vaak direct weer terug van mij te horen.....
dat vind hij vaak minder leuk Lachen
Moeilijker dan voelen is ermee omgaan, of wat je met de informatie doet.
Ik weet ook bij alleen maar binnenkomen op stal of mijn paard die dag fris is, maar vaak vertrouw ik niet zo op mijn eerste indruk...ook met het rijden gebruik ik zoveel mogelijk gevoel als ik durf toe te laten, spanning blokkeerd het.
Of ik het zo fijn vind om ieder gevoel van het paard aan te voelen....nou soms niet, ik rij weleens met een merrie die vreselijk geirriteerd kan raken van dressuur, iedere keer dat ze heel attent raakt op je been raakt ze tevens heel prikkelbaar en voel je de electriciteit door haar heen gaan,
dan loopt ze wel heel goed aan de hulpen maar voor een beginner die na mij rijdt...die kent haar zo niet en vind dat minder prettig omdat ze voorwaarts en snel (op te duidelijke hulp zelfs prikkelbaar)reageerd op de hulpen.....tegenovergesteld van het paard meestal.
Daarbij kan ik het wel voelen maar dan moet ik er ook nog wat mee weten te doen Lachen

Mijn gevoel is bijvoorbeeld te sterk om te pendelen want ik kan er geen objectieve antwoorden krijgen, daarom leg ik liever Tarot zo nu en dan.
Overigens zit paranormale dingen in onze familie eveneens andere kronkels *LOL*
Ik denk dat iedereen het heeft en het maar net is hoeveel jij het onderdrukt of het vergeet te gebruiken.
Heel apart was dat mijn vaste gespreks-tante van de Ouija zich manifesteerde in een rokerige verschijning in de spiegel toen ik er langs liep en er hing een keer een kringelige rooklaag over mijn kamer heen....
dit was toen ik nog thuis woonde.
Als mijn moeder haar Ouija aandacht eiste werd er een zilveren kistje steeds verschoven, je kon het zien aan kleine krasjes op de kast, de televisie sprong vaak aan zonder reden.
Ik heb al jaren geen Ouija meer gedaan, niet sinds ik op mezelf woon.

*LOL* Ik hoop niet dat ik heeeeeeel vaag overkom, ik heb al mijn twijfels om dit hier neer te zetten *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 22:34

Ik vind het niet gek Orri, krijg er alleen wel een beetje de kriebels van. Die deja vu-dromen heb ik ook, al is het de laatste tijd minder.

Op mijn 16e droomde ik eens over een bomaanslag op een metrostation in Londen. het was ook echt een switch in m'n droom, alsof ik van het ene op het andere moment in een film zat. Ook niet echt een onderwerp waar je spontaan over droomt... Ik was zelfs nog nooit in Londen geweest, maar ik zou er heen gaan met m'n moeder na m'n examens. Nadat ik wakker was geworden, kon ik die droom maar niet van me af zetten, het was zo echt. Heb 'm opgeschreven en de rest van de dag geprobeerd er niet aan te denken. Tot op het 8-uurjournaal het bericht kwam dat er die ochtend een bommelding was geweest op Liverpool Street Station in Londen en dat alles was daar ontruimd. Ik zag de hal die ik in m'n droom had gezien en ik had het niet meer, begon keihard te huilen, het was zo eng! Later bleek dat het exact een uur nadat ik was wakker geworden was gebeurd. Het was allemaal niet zo spectaculair als in mijn droom (geen gewonden, geen gesprongen waterleidingen), maar het was wel gebeurd! Had ik dus een voorspellende droom gehad...

Later is dit alleen nog gebeurd met wat kleinere dingetjes, maar toch... droom je dat er een grote berg zand achter de school staat en dan staat-ie er 2 weken later ook omdat ze de noodlokalen gaan verbouwen, dat soort dingen. Heel vaag. Heb er in m'n examenjaar ook m'n spreekbeurt over gehouden, iedereen was onder de indruk en ik had een 9... Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-12 22:37 ]</font>