Iemand interesse in een teckel???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

irene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 09:28

ik heb dus een ruwharige dwergteckel. Dat klerebeest is vanmorgen ontsnapt en denk maar niet dat mevrouw wenst terug te komen. Dat Extreme duivel
Tot op een meter of 2 komt ze naar je toe en dan rent ze weer keihard weg.
Normaal als je een stok of een bal gooi, rent ze er keihard achteraan, maar nu doet ze net of ze gek is.

Ik las net in een ander topic een uitspraak van Geral dat je pas leert vloeken als je geiten hebt, maar geloof me: dat leer je dus ook heel goed als je een dwergteckel hebt Haha!

Ik ga maar weer eens staan bleren buiten, misschien dat ze nog zin heeft om binnen te komen. Iemand nog tips

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 09:37

Hahaha de enige tip die ik je ten aanzien van een teckel kan geven is negeren. Als je niet roept staat ze waarschijnlijk voor de deur en zodra je gaat roepen denkt ze Tong uitsteken Ik plak die twee hier ook regelmatig achter het behang of pleur ze naar buiten, etterbakjes zijn het, maar als ze je dan later weer aankijken met die witte randjes onder de ogen dan smelt ik weer helemaal Lovers
Eigenlijk zijn ze heeeeel leuk Haha!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 09:39

Ik heb inderdaad dit keer eens de grote ignoretruc toegepast en met succes Haha!
Mevrouw stond hevig verontwaardigd voor de deur te piepen. Vond het zeer onrechtvaardig dat ik haar vanmorgen naar buiten gegooid heb.
Teckels Verward Verward Je kan niet met en niet zonder ze leven Haha!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 09:52

je de beste straf voor honden is negeren

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 09:52

Mijn labrador had dat laatst ook, gewoon niet laten vangen en niet komen. Toen heb ik haar niet gevoerd en haar voer meegenomen in een plastic zakje. Elke keer als ik haar riep en ze kwam, kreeg ze een klein handje voer. Na de hele zak had ze de hint wel begrepen. Misschien ook een tip voor jou?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 10:06

hahahah dat heb je met die TERRIERS he Frusty .

Jari heeft er ook een handje van vooral als ze stout is geweest en dan vertikt ze het om bij je te komen. Tja dan loop ik maar gewoon weg en negeer haar volledig. Nou dan is ze binnen 10 min. bij je hoor wat dat is ERGG Tong uitsteken .

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:01

ik heb ook een hele nare herinnering aan een teckel. Ik ben (of eigenlijk was) hondentrimster en op een dag ontsnapte zo'n kreng me, de weg op. (Uiteraard heette ze Lotje.) Ik heb zo'n 5 KM !! achter haar aangerend, roepend; LOOOOOTTTTJEEEE. Maar ze rende maar door. Toen kwam mijn baas met de auto. We zijn ernaast gaan rijden en ik heb haar hangend uit de auto van de weg geplukt. sjeesus, ik weet nu wat het betekent om je longen uit je lijf te lopen. Wat een stinkmodderbeest.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lis op 2001-12-13 11:03 ]</font>

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:25

ben ik effe blij dat ik geen honden heb! maar ik heb dat ook met een oude verzorgpony gehad. ze wilde zich nooit laten vangen. komt ze kijken, rent ze weer keihard weg! Frusty

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:31

Ik heb geen tekkeltje. Mijn hondje luistert heel goed. Maar tekkels staan er wel om bekend dat ze eigenwijs zijn. op onze stal hebben 2 langharige, Arie en Catoo. En dan nog een ruwharig tekkeltje. Toen ze een keer uitvielen naar Catoo omdat ze niet wilde luisteren, (er werd een borstel naar haar gegooid en goed raak) was ze zo beledigd, dat ze vertrok. En Arie ging met haar mee. De volgende dag konden ze de hondjes ophalen in het asiel.

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:39

Hihi, werkelijk heerlijke beesten die teckels! Mijn ouders hebben er eentje, en idd eigenwijs is haar tweede naam Haha! . Wat buiten negeren ook goed helpt is een ander beest aandacht geven, werkt bij die van mijn ouders heel goed (vreselijk jaloers), als ze niet wil komen dan gaat m'n moeder heel overdreven met de katten lopen kletsen, zo van: och wat een lieve poessssss. Twee van de drie keer werkt dit heel erg goed! Succes met je monstertje.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 11:54

Mijn oom heeft zo'n langharige teckel, dat ding heet RAMBO.... en die eet dus alleen maar leverworst en biefstuk...
Niet te geloven toch!?!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 12:28

Whahahahaha, wat klinkt dat bekend. Wij hebben ook zo'n hond die je stom aan staat te kijken als je haar roept en als je dan een keer op de grond stampt en roept "hier!!" dan komt ze met een gangetje van 0.5 km/uur aandrentelen en met een gezicht van "ik moet wel maar ik heb geen zin!! Boos! "

hihi, kijk anders als je hem echt wilt overplaatsen op http://www.pupnet.nl daar kun je een bericht voor overplaatsing plaatsen Haha! Maar ik neem aan dat je over een tijdje dit akkefietje weer vergeten bent en dat het dan de liefste hond van de wereld is. Mocht dat zo zijn beschouw dan de link als niet geschreven en geniet van je tekkel!! Party!!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 12:56

Onze achterburen hadden ook zo'n eigenwijs ding. Ik hoor ze nog roepen midden in de nacht: BBAAAASSSJJJEE. Grrr. Die hebben ze overigens ook wel eens uit het asiel kunnen halen.
Ik zie ook nog de overbuurman naar hun toe lopen, met de zoveelste kip die die hond gemold had in zijn handen. Hij heeft dat lijkje gewoon voor de voeten van die eigenaar gesmeten, toen was het wel duidelijk dat die hond niet meer los moest lopen. Hij heeft het wel maar een keer gewaagd om bij ons konijn te komen, toen heeft hij vliegles gehad van mijn vader.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 13:03

Hahaha, ik wil die hond voor geen goud in de wereld kwijt, maar soms kan ik d'r wel wurgen. Noemen ze dat geen haat/liefde verhouding Verward Haha!

Inmiddels is ze uitermate vermoeid geraakt van dit avontuur en ligt al minstenns 2 uur lang in coma. Nooit geweten dat die beesten zo hard kunnen snurken Dromen

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 14:28

Onze Newfoundlander doet dit ook altijd. Gelukkig hebben we nu weer wat gevonden dat werkt. Ze is namelijk gek op Nibbits. Ze haalt ze zelfs zelf uit de kast. We hoeven nu alleen nog maar te schudden hiermee en madam komt aangerend. Extreme duivel

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 14:33

Om eerlijk te zijn heb ik een grote hekel aan teckels. Tot nu toe ben ik twee keer door een hond gebeten en beide keren waren dit ............. teckels!!!!
Het beroerde is dat omdat ze zo klein zijn ze altijd heel gemeen in je achillespees hangen. Duurt best lang voordat dat weer genezen is.

Dus voor mij geen teckels!!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:24

WAHHAHAHHAHA!! *LOL* Wij hebben duzz ook zo'n eigenwijze dwergteckel! Doet alles waar zij zin in heeft! Best wel coool! Zo'n klein hondje en dan zo erg eigenwijs! We hebben haar uit het asiel, begrijp best dat die mensen haar weg hebben gedaan *LOL* Nee hoooor!! Geintje *LOL* Clown

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 20:16

whahahaha, geweldig die teckels!!!
Kijk maar naar mijn usericon dan zie je nog zo'n eigenwijse duivel!!

Heb ook al zo vaak meegemaakt dat die kleine draak ontstapte!!! Op zulke momenten kan ik wel hysterisch worden. Mooi niet luisteren en je neus achterna gaan. Maar meneer is ook stikjaloers, dat bleek wel toen hij op het weiland was losgebroken.
Hij vloog die 5000 vierkante meter over en ondertussen stond ik met te bedenken wat ik nou moest doen. Toen kwam mijn vriend op het idee om maar met me te gaan stoeien, nou dat hielp want Bas nam een sprint en sprong recht in onze armen!! Haha!

Wij hebben een spoorrails voor de deur liggen waar de stoomtram van Medemblik naar Hoorn rijdt (heel fanatiek in de zomer komt hij wel 100x langs)
1x heb ik dus een stoomteckel over die rails zien gaan, vond het dus wat minder dat het mijn teckel was!!! Ik zei: Doei!! en ben weg gelopen, hij stond dus mooi weer voor de deur Haha!

Maar hij is net vorige week een jaar oud geworden en ik kan echt niet zonder hem!! *LOL*

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 22:36

Barb schreef:
whahahaha, geweldig die teckels!!!
Kijk maar naar mijn usericon dan zie je nog zo'n eigenwijse duivel!!

Heb ook al zo vaak meegemaakt dat die kleine draak ontstapte!!! Op zulke momenten kan ik wel hysterisch worden. Mooi niet luisteren en je neus achterna gaan. Maar meneer is ook stikjaloers, dat bleek wel toen hij op het weiland was losgebroken.
Hij vloog die 5000 vierkante meter over en ondertussen stond ik met te bedenken wat ik nou moest doen. Toen kwam mijn vriend op het idee om maar met me te gaan stoeien, nou dat hielp want Bas nam een sprint en sprong recht in onze armen!! Haha!

Wij hebben een spoorrails voor de deur liggen waar de stoomtram van Medemblik naar Hoorn rijdt (heel fanatiek in de zomer komt hij wel 100x langs)
1x heb ik dus een stoomteckel over die rails zien gaan, vond het dus wat minder dat het mijn teckel was!!! Ik zei: Doei!! en ben weg gelopen, hij stond dus mooi weer voor de deur Haha!

Maar hij is net vorige week een jaar oud geworden en ik kan echt niet zonder hem!! *LOL*

jaja ik heb DE bas vandaag ontmoet.......kom k binnen begint ie me toch te blaffen hield niet meer op.......
en ik houd niet van blaffende honden ...jaja k weet het blaffende honden bijten niet....maar toch
toen k eenmaal kennis had gemaakt bleef ie maar tegen me opspringen....haha echt een gek gaaf beest!!!!!
dus barb GAVE TECKEL!!!!