oppassen(kinderen)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-01 21:30

Een paar maanden geleden (4 ofzo) heb ik briefjes opgehangen voor het oppassen. Bij de C1000 en peuterspeelzaal. Helemaal niks van gehoord tot vandaag, vier maanden later dus!
Er belden net twee gezinnen een half uur na elkaar (ik dacht wat krijgen we nou?!) om te vragen of ik op komen wilde passen? Natuurlijk! Haha!
(niet echt veel inhoud dit bericht, maar ik moest het toch even kwijt!)

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 21:36

vertel er verder es wat over! ik pas vaak op mijn buurkindjes Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 21:37

Das wel heel erg toevallig, misschien hebben die twee gezinnen contact met elkaar ofzo. In ieder geval leuk dat je nu kunt oppassen. Veel plezier!

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:15

k pas ook wel eens op vet relax!!!! Hoeft alleen maar lekker op je kont te zitten behalve als je van de drukke kinderen hebt die niet willen slapen!

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:22

vroeger deed ik het wel eens bij mijn buren. die koters waren altijd onwijs vervelend! gelukkig moesten ze altijd vroeg naar bed. lekker op de bank, tv aan, zak chips en lekker zitten maar! Party!!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 18:57

ik ga lekker ff opscheppen, ik heb lekker 5 oppas adresjes, haha
bij de een verdien ik 2,50 per uur bij de ander 5,- per uur en bij nog een ander ook 2,50 en die 2 overgebleven zijn me tantes en daar krijg ik gewoon een tientje per keer.
is idd VET relaxed, soms moet ik ook eten koken, maar das ook wel weer leuk, maar ik ben bezt wle zinnig en wil dus dat er chips in huis is Haha! maar 1 heeft dat nooit dus kan ik neit eten Boos!

maaruh heel erg leuk zeg!!!

unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 20:26

Die twee gezinnen die belden, kennen elkaar niet want die ene zijn hier pas komen wonen!
Zaterdag moet ik bij eentje kennis maken (16.00u). Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel kinderen ze hebben, maar dat zien we dan wel weer. Bij het andere gezin dat ook belde Haha! zijn kinderen van 1 en 3, dus dat zal wel aardig druk zijn!!
Verder pas ik ook nog wel eens op bij m'n tante 2 meisjes van 2 en 5, dat is altijd wel super gezellig, want die zijn heeeel lief Lachen
M'n laatste oppasadres die ik heb: 2 jongetjes van 1,5 en 3. Echt super vermoeiend! Het eten duurt een uur voordat ze alles op hebben! En dan moeten ze ook nog naar bed dat duurt minstens ook een half uur!
Hoeveel is volgens jullie een beetje de standaard prijs voor oppassen op 2 kinderen als je zelf 16 bent??

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:08

Ppff ik vind oppassen nix Lachen heb dr echt een hekel aan.. Moet het soms op mijn achter nichtje, en dat doe ik alleen omdat dat een lief en makkelijk meisje is..
Het verdient nix (naja 5 piek per uur maar daar worden we ook nie rijk van Haha!) en ben mn hele (bok!)avond kwijt! Lachen

Nee dankt je Tong uitsteken

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:15

Ik pas ook op, Ik werk bij 5 gezinnen en krijg bij allemaal een tientje per uur. Ik doe dit omdat mijn vriend nog studeerd en dus studiefinanciering heeft.Ik mag niet zoveel bijverdienen dus verdien ik stiekum zwart! (ohoh!!) We hebben een zoontje van 16 maanden en ik heb er een hekel aan om je kind in een kinderdagverblijf te dumpen,vandaar dat ik dus nu werk doe waar ik mijn zoontje mee kan nemen.Ik pas op mandag en woensdag ook savonds op en dan blijft ie gewoon thuis bij papa. Verder heb ik maandag t/m vrijdag kinderen waar ik oppas.Sommige komen bij mij en bij sommigen kom ik bij hun thuis! Het bevalt me hartstikke goed!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:29

ik vind 5,- tot 10,- per uur best genoeg. maarja ik heb altijd gezegd maakt me nix uit!
Ik pas bij me 1e tane op: 2 jongetje van 12 en 10 en 1 meisje van 9
zou je dneken dat die wle alleen kunnen zijn maar dat kan enit want dan breken ze het hele huis af!
bij me 2e tante op: 1 jonge van 10 en een meisje van 9
bij me 1e buren op: een jongetje van 4 die emt mij wil trouwen hahahahaha
bij me 2e buren op: een meisje van 10 en een jongetje van 8
bij me 3e buren op: een meisje van 8 en nog een meisje van 6

ze zijn neit 'aso' jong. maar tog is het bij dat jongetje van 4 wle het leukst want dan zit je enit de helft van de avond met kinderen, zit het liefst de hele avond alleen met de televisie.

die van 12 gaat altijd om 10 uur op bed nou en ik ga om half 11 / 11 uur op bed.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 09:00

ik ging vroeger ook vaak oppassen, ik had geloof ik 4 gezinnen, ik vond het altijd wel leuk, alleen 1 moeder wou mij 2,50 per uur betalen, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken!!! Kom nou, daar doe ik het niet voor ook al kan het nog zo leuk zijn!
Bij 1 gezin kom ik nu af en toe nog, is wel leuk want die jongste ken ik al vanaf dat ze 4 maanden is (toen paste ik daar al op) en nu is ze 5.