Vanmiddag ging ik dan op weg naa mijn afspraak met de vriendelijke man die mij vanmorgen uit mijn bed belde. Dankzij de routebeschrijving die meneer mij gegeven had stond mijn autootje al gauw op plaats van bestemming geparkeerd.

Aangeklopt, binnengetreden en eenmaal voorgesteld keek de vriendelijke meneer mij enigzins verbaasd aan.

Ik verwachte niks van de sollicitatie; ik wist immers niet wat het mij brengen zou. Naarmate het gesprek vorderde merkte ik dat ik steeds enthousiaster werd! De man en ik bleken aardig op een lijn te zitten en ook ons denkbeeld en mening over werk, een bedrijf runnen en met collega's omgaan had sterke overeenkomsten. Ook kwam hij positief, eerlijk en duidelijk op mij over. Hij zocht een rechterhand voor hem die hem kan ondersteunen in zijn werkzaamheden. Het bedrijf is groeiende en bloeiende en er zijn plannen om uit te breiden. inmiddels al 8 jaar een succesvolle onderneming
Tussendoor vertelde hij dat hij zijn vriendin had gesproken over de sollicitant ( ik dus) die langs zou komen en dat hij dacht dat mijn geboortedatum niet correct in mijn cv stond vermeld. Ik kwam aan de telefoon volgens hem veel ouder en ontzettend pienter over.

Hij vertelde dat ze soms op zaterdagen overwerken en dat dat morgen ook het geval zou zijn. Het kwam niet vaak voor, alleen bij EXTREME drukte. Zo af en toe werd er ook wel eens tot 17:30 gewerkt, inplaats van 17:00. Geen enkel probleem voor mij, want ik ben immers flexibel

Even was het stil...

GEFELICITEERD, je begint maandag!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEE
Ik heb een rondleiding gekregen binnen het bedrijf en ik heb gelijk al kennis kunnen maken met collega's. Het is een "klein" textielverwerkingsbedrijf op naam van de vriendelijke man en hij heeft 2 werknemers in dienst die voor de produktie zorgen. Ik zal als directiesecetaresse gaan werken. In de toekomst moet hij blindelings op mij kunnen vertrouwen en zal ik de zaak runnen wanneer hij op pad is om klanten te werven of gewoon niet aanwezig is. Meneer zal mij zelf inwerken en mij ondersteunen in mijn werkzaamheden tot ik ze goed beheers. De eerste maand zal ik me dus echt moeten bewijzen. Na mijn halfjaarcontract gaan wij nog eens om de tafel om een loon te bespreken wat gelijk is aan mijn functioneren en om een vast contract op te stellen wanneer het van beide nog altijd positief is.
Ik vind het een enorme uitdaging!!!