Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Wij hebben er zelf ook 1 gehad en ik zou er zo weer 1 nemen. En mocht ik er 1 vinden dan doe ik dat zeker. Ons geitje was een bokje en heette Billy-Bob
Helaas is hij dood, maar we hebben ontzettend veel plezier met hem gehad. Billy-Bob was een dwerggeitje en af en toe haalde we hem in huis. Dan rende hij heel hard de trap op en stond dan vanaf het balkon te bleren
En dan kwam ie heel hard weer naar beneden en sprong ie met een noodgang op de bank. Het klinkt misschien gek om een geit in huis te hebben, maar ons deerde het niks. Als ie wat liet vallen dan veegde ik die droge keutels gewoon op met stoffer en blik. Wij hebben ontzettend veel lol gehad met Billy-Bob en ik zou er zo weer 1 nemen.
pieper 5 jaar is echt een knuffel en sopje 3 jaar die is wat schruwer.
. Mijn geit eet gek genoeg geen hout, niet van bomen en niet van de omheining. Daar zijn we wel blij mee. Onze oudste geit mag ook heel af en toe naar binnen. In de winter mag ze soms los rond het huis en dan komt ze weleens gezellig in de keuken.
. 
, nog meer voordeel het komt er ook nog eens gecomposteerd uit
.
) en ik zou ook geen bokjes nemen, want die kunnen stinken. Voor de rest zijn ze heel erg leuk. Ik geloof niet dat ze echt speciale dingen nodig hebben, wel een stal enzo en eten.
. Geiten moet je inderdaad regelmatig ontwormen, over inenten heeft mijn DA het niet gehad, die van mij zijn dan ook niet geënt. Dat geblér is ook wel leuk hoor. Als ik de paarden ga voeren loop ik langs de ren en dan beginnen ze meteen te mekkeren. Ik vind het wel een gezellig geluid.
)