Wat valt wel en niet onder de garantie van je mob?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Wat valt wel en niet onder de garantie van je mob?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 18:23

Mijn telefoon is dus stuk....
In Maart gekocht. Samsung E700.... nou moet ik eerlijk zeggen dat ie een aantal keer flink gevallen is maar tot nu toe heeft ie t steeds overleefd...
Maar nou is een klepje afgebroken die normaal gesproken de batterij 'vasthoudt'. Dus ik ermee naar dixons waar ik m gekocht had, heb een jaar garantie staat in het boekje...

Volgens de verkoper viel dit er niet onder omdat er iets afgebroken was Verward kon m wel laten maken maar kosste me dan tussen de 200 en 250 euro.... mafkees!!!
Nou heb ik m maar aan elkaar geplakt met plakbandjes... maar volgens mij horen ze dit normaal gesproken gewoon te repareren toch??

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 18:27

Ja, er staat duidelijk in mijn beschrijving van m'n mob dat de garantie vervalt door schade door verkeerd gebruik (lees; door laten vallen). Wanneer het echt aan het mob ligt, (geheugen is dement, batterij laadt niet op, enz.) heb je garantie.
Dus heeft de verkoper gelijk. Jammer.

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 19:15

Schijnheilig Maar ik had natuurlijk niet gezegd dat hij gevallen was Schijnheilig

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 20:02

Margo schreef:
O:) Maar ik had natuurlijk niet gezegd dat hij gevallen was Schijnheilig


Zoals Juut uitlegt krijg je volgens mij ook alleen garantie, dus die verkoper ziet ook wel dat je "Batterijklepje" niet zomaar eraf gevallen is!! Knipoog

Ik heb zelf ook een Samsung a800, nu bijna al 3 jaar, maar had al in het begin erg last van dat mn klepje los zat, (nu nog steeds, en het beeld valt daarom vaak uit).. Maar ook voor dit kreeg ik geen garantie toen die tijd. Scheve mond

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 22:31

Als er iets afgebroken is valt dit normaal gesproken niet onder de garantie. Want inderdaad men snapt ook wel dat dit niet zomaar spontaan is afgebroken Haha!