mijn visjes zijn niet meer blij...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 15:44

de ene (leonie) hangt al een jaar op haar kop...(nee ze is niet dood) maar nu is het heel erg geworden ze ligt alleen nog maar op de kop op de bodem *snik* nu heb ik haar maar overgeplaatst naar de intensive care kom die is vierkant en nu gaat het al een stukje beter ze ligt niet meer op haar kop....maar nu is de ander (claire) heel zielig alleen en zwemt heel hard rondjes....arme beestjes...na gister zoveel plezier te hebben gehad zijn ze nu heel verdrietig... Huilen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 15:49

aahhhh
misschien gaat het leed over als ze lekker samen in het bad kunnen zwemmen???

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 15:51

Hangt ie met z'n buik tegen de waterspiegel aan en heeft ie moeite om naar de bodem te komen? Dat hadden die van mij namlijk... Gaan ze wel dood aan trouwens. Quarrantaine hielp niet meer... Voor ik het weet stond ik het volkslied te zingen bij de toilet... Frusty

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 15:54

Nee ze ligt op de bodem...en kan bijna niet meer naar de oppervlakte dus ze kan ook niet zo goed eten misschien heeft ze wel te veel stenen gegeten...maar als ze heel ziek is dan mag ze in bad sterven samen met haar vriendinnetje...dan ga ik maar op zoek naar een nieuw vriendinnetje voor claire....

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 15:56

Volgens mij kun je daar druppeltjes voor krijgen bij de dierenwinkel. Zoiets had die van ons vroeger ook en toen gaven we em druppeltjes en toen werd ie beter!!!.....totdat ie drie weken later aan iets anders dood ging Verdrietig

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 15:59

Nu ik toch weer mijn oude studie oppak...(vissen bestuderen) zie ik dat ze ook niet meer bob zegt...en haar kiewen doen het ook niet meer...volgens mij is ze echt aan het dood gaan....*BOEHOE*...

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:14

en is ze al dood???
misschien als je ze trug doet in bad voelt ze zich beter Verward

aaaah wel zielig hoor voor de vis

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 15:22

Hey elles!
Ik had 3 vissies en 1 daarvan was een sluierstaartje en die hing ook altijd met zijn buikje tegen de waterspiegel aan (op zijn kop dus). Nou kan ik me wel herinneren dat in het aquarium van de dierenwinkel waar ik dat visje vandaan had er ook een visje inzat die dat deed dus ik nam aan dat het besmettelijk was voor andere visjes. Best wel snielig!!
Groetjes van Jessica!