Om een lang verhaal kort te maken: er hebben zich 12 mensen verkiesbaar gesteld. Vanmorgen kwamen er 4 bij me, of ik van ieder apart een (digitale) foto wilde maken. Voor de "verkiezingscampagne" op intranet. Dat moest dan buiten. Omdat ik geen zin heb om twee verdiepingen naar beneden te lopen, de kou in, heb ik ze de camera gegeven en voorgesteld dat ze van ELKAAR wel foto's konden maken. Nou, dat was een wereld-idee! Komen ze 5 minuten later hijgend terug, of ze de foto's kunnen zien. Dus ik laat ze op de camera zien, staan ze met z'n vieren letterlijk in m'n nek te hijgen. Zelfs toen ik zei "jongens, pepermuntje nemen of wegwezen" bleven ze nog hijgen...
Hebben ze foto's gemaakt van 15 meter afstand. Resultaat: een foto van 1500 pixels breed, met in het midden ergens een poppetje van 20 pixels hoog... *zucht* Waren ze nog iemand vergeten (van de VIER), dus weer terug. Na 5 minuten stonden ze weer hijgend bij m'n bureau. Of het zo goed was.... AAAAAAAARGH! Net een stel kleuters die hun tekening aan de juf laten zien. "Is het zo goed juf?" Dus ergens ben ik wel blij dat ik niet in die PV mag. Je zult er maar mee moeten samenwerken...
En dat ze dan ook nog terug komen zonder dat ze van alle vier een foto hadden hahaha. Veel sterkte en succes nog!

Zo kan je er tenminste nog om lachen...