Voor de oplettende bokker: ik ben net op 538 geweest bij Lindo's Link.
Je moest raden wat de link was tussen een liedje van Marco Borsato en Gerard Joling. Eitje: dat was de soundmixshow ofcourse. Ik kwam er doorheen en kreeg de produktie aan de lijn: of ik mijn auto even aan de kant wilde zetten (ik kwam net van een clinic af). Hmmm, dan maar langs de vluchtstrook

Na een minuut zei de producer dat het nog zo'n 3 minuutjes zou duren. In dat geval zette ik mijn auto wel even op een ander plekje

Onderweg naar een carpoolstrook vroeg de lieve man wat voor werk ik deed: "ach, een beetje lesgeven, dressuur en zo... (ik dacht nog: niet teveel over uitwijden, anders gaan ze weer van die bijdehandte opmerkingen maken in de uitzending).
Enniewee: net toen ik geparkeerd was, kwam ik in de uitzending. Toen werd de vraag gesteld:
"En Tyrza, wat voor werk doe je?"
Ik: "(Damn!) ach, niet interessant, wil je niet weten"
HIj: "ik hoorde van de producer dat je paardrijles geeft? Hoe leer je een paard nou van die truukjes?"
Ik: "Tjee, dat is echt moeilijk uit te leggen op de radio hoor (l*l)"
Hij: "Nou, als ik mijn hond truukjes leer en hij luistert niet, dan geef ik hem een schop onder zijn kont, hoe doe jij dat met die paarden?"
IK: "ach, ik geef ze af & toe ook een schop onder de kont, ben ik handig in

Enniewee: ik had het antwoord geraden, en heb dit gewonnen: http://www.radio538.nl/538/radio538/sup ... ?id=288184