mijn surprise was...wat was die van jullie? hoe zag dat erui

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 14:30

op school gingen we surprises doen en eerst moest ik het gedicht voorlezen en ik had het eerst ff snel doorgelezen en het was heel erg vaag!
er stond iets in over een jongen uit me klas die ik helemaal niet leuk vond!
toen ging ik me cadeau's uitpakken ik kreeg 2 gelpennen rood en groen en toen kwam het erge!
2 chocoladeletters kreeg ik nog en het waren de letters s en m!
en die jongen lachen en ik mij doodschamen ik heet marije boschma en dan geeft ie een s en een m
ik moest lachen en ik schaamde me dood!
maar het is nu al op Tong uitsteken Vingers aflikken en dat meisje naast me kreeg een heel goor cadeau!
eerst moest ze een vuilniszak openen dat heb ik maar ff gedaan anders braken haar nagels nou eerst wat kraten en toen lag er een krant met gel of zo heel erg goor en daaronder lag het leek wel kots maar het was behangplaksel echt ik zat bijna te Misselijk toen ik het zag!
verder was het wel leuk!
vanavond thuis nog even een leuke avond en morgen beginnen de mindere dingen Verdrietig
eerst me ma naar het ziekenhuis en vrijdag word me pa opgenomen voor zijn hart Verdrietig
maja het moet!
naja het was heel leuk op school gelukkig alleen die jongen die ik had had meteen al door dat het cadeautje in het doosje van het cup a soupie zat!
ik stop nu anders word het een Gaaaap verhaal!
reacties!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marije b op 2001-12-05 14:31 ]</font>

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 15:20

hahaahahahah leuk toch!!!
ik had geen surprise gemaakt want we deen niks met sinterklaas. Ik vond ut ook niet zo erg, want ik kan toch niks maken en ik vind het helmemaal niet leuk om iets te maken. Party!! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 15:29

ja, ik vind suprise leuk om te krijgen...
niet om te maken Haha!
En af en toe is het echt ranzig hoor!
Maar vanavond doen we thuis lootjes *LOL*

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:28

Haha ja om te maken is het niet leuk (geen tijd, zin en weet nooit iets leuks Lachen ) maar om te krijgen is wel stoer Lachen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 19:39

Wij gaan ook surprises met de kerst maken en ik heb veel om handen aangezien ik midden in de nieuwbouw zit *LOL* dat wordt leuk *LOL*

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 21:06

Ik moet een surprise maken voor sinterklaas vieren bij de ponyclub. Ik ga een taart maken, want dat meisje zit bij de banketbakkersschool.