Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dat kan er zo koddig uitzien. 

( sorry..)
), kwam ze niet meer bij mij in de buurt, ik had haar immers een enorme tik verkocht ( terwijl ik 20 meter verder stond).. 
jaja heike jij bent ook de schuldige dat hij zich gestoten heeft en hij denkt vast dat jij dat graag nog een keer doet, maar daar trapt hij niet in
Al die verhalen zie ik helemaal voor me,prachtig, je kan zo lachen met beesten.

En dan moet je proberen je lachen in te houden, want mij kan het niet zoveel schelen maar mijn vriend daarentegen is dan echt zuur.. Keukenrollen zijn ook zooooo leuk om mee te spelen.. natuurlijk alleen als er papier op zit, anders niet. Ik kan het al zien als ie wat van plan is, dan gaan die oren recht naar voren, snorharen ook.. en als ie dan ook nog heel hard begint te knorren dan is het helemaal mis. Hij heeft, zag ik gisteren, trouwens een vriendinnetje.. Kwam ik gisteren thuis, geen bobo en normaal gesproken moet ik uitkijken dat ik niet over hem heen rij want hij rent gelijk met mijn auto mee. Zat ie blijkbaar op het balkon want hij kwam naar beneden gezet van de trap met een cyperse poes in zijn kielzog. Ach, op een oude fiets moet je het leren zegt men wel eens... Koelkasten openen kan ie gelukkig nog niet omdat hij waarschijnlijk nog niet sterk genoeg is maar waarschijnlijk zal dat nog wel komen. Hij duikt wel iedere keer erin als ik iets pak. Heel vermoeiend, om iedere keer de kat achter uit de koelkast te moeten vissen.
Maar hij is zoooooooo lief en onhandig..