Het nieuws van de laatste tijd gaat bijna ALLEEN over bin laden. Natuurlijk je krijgt ook allemaal van die dingen van Bin laden op je email, maar ik vraag me toch wat af : wat vinden jullie Van Bin laden, en zijn jullie bang dat Nederland in een diepe oorlog zou komen ? ik wel ik wil namelijk ECHT geen oorlog.
Ik vind Bin laden ook echt heel gemeen, ik heb dus ook gehoord over als hij word gevonden dat hij dan wilt dat zijn zoon hem vermoord ( oke oke heeft hij die dan? ) en of hij dan alles wilt overnemen wat Bin laden heeft veroorzaakt. Dan hebben we er toch ook niks aan om het uit te schakelen? ook al zal ik dat wel willen hoor niet dat jullie denken dat ik Bin laden nou zo goed vind. En wat vinden jullie wat er gebeurt is in Amerika? Ik vind het vreselijk toen ik het zag begin ik te
domme reactie he
Ik vond het zo erg. Dus wat vinden jullie ervan?groetjes Desiree

huh nog een keer lezen......
opletten op school?¿
Helaas ben ik al 33 dus echt puber kun je me niet meer noemen. Ik weet dat er toen rare berichten werden gepost, alleen was ik daar niet mede verantwoordelijk voor. Ik heb geprobeerd toen om alles recht te zetten.....Alleen gaat dat zo moeilijk als je geblocked wordt