Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjonniej schreef:Volgens mijn leraar Mangement en Organisatie is de Makro goedkoper. Dit is een groothandelsbedrijf, en levert in principe aan bedrijven. Je hebt dus een pasje nodig oid. Doordat je het zo vanuit hun koopt hoef je niet de extra winst voor de supermarkten te betalen. Want supermarkten kopen ook hun spullen bij de Makro.
Naja, daar kwam het dus zo ongeveer op neer dacht ik. Als het niet klopt, het spijt me, ik kom nooit bij de Makro dus ik zou het allemaal niet weten.
Tyrza schreef:en dan ook nog eens prijs per stuk waarbij ze de tekst "prijs per stuk" er ook nog eens klein bij zetten
.
In t weekend hebben ze vaak van alles over wat op dat moment nog niet over datum is maar na het weekend dus wel, vooral met brood, vlees en groente dus zo nu en dan komt mn pa thuis met een bestelwagen vol met van alles en nog wat
Zondag's dus lekker uitgebreid ontbijten met tig soorten brood enzo
) Sjimmy schreef:Dingen die ik meeneem in groot verpakking:
Liga's
toastjes
chips (als het in de aanbieding is)
cola (als het in de aanbieding is)
spa
neem meestal wel een kistJE appels mee
dubbelfrisss
waspoeder
tandpasta
douchegel
shampoo
schoonmaakmiddel
kattenbakspul
En dan zoveel mogelijk uit de reclame dan scheelt het echt wel.
Maar je moet wel opletten en niet toch weer vanalles in je kar mikken
. Ook heb ik onlangs een mooie paardenschets gekocht voor mijn moeder, dat scheelde ook aardig in de prijs, en dan zijn er een aantal merkartikelen die wel goedkoper zijn. De CD's vind ik ook een stuk goedkoper dan in de winkel