)Ik heb, zoals sommigen van jullie misschien wel weten, een nieuwe kamer in Apeldoorn.
Allemaal heel leuk en aardig, maar dan heb ik dus ook geen computer, laat staan een met internet.
Gelukkig kan ik wel eens af en toe op internet in de bieb ofzo, en ik hoop ook zo snel mogelijk via mijn vader een tweedehands computer te krijgen of mijn mammies oude want die wil een nieuwe ofzo... maar dat kan dus best wel even duren....
Ik zal wel eens gezellig bij Shaienne of Maaike langsgaan ofzo en dan meteen achter de comp schieten, maar ja dat kan je natuurlijk ook niet te vaak doen, moet niet al te veel gaan opvallen natuurlijk, nee dat moet je een beetje subtiel aanpakken
Maar als je me dus per se iets wil laten weten, moet je me gewoon PB´en en als ik topics moet zien, moet je maar ff een URL naar me sturen.
Oh en als je mijn telefoonnummer wil, omdat je me echt niet kunt missen
moet je me ook maar even een PB´tje sturen!Ik dus heel snielig!!
Ik ga jullie ook allemaal heel erg missen en al jullie leuke verhalen en antwoorden en leuke PB´tjes.....
Zo! Kan ik ook mijn tond niet naar je uitstekne. Jij (jullie) maakt dat ik de slappe lach krijg en dan ben ik stom.
\

naam! zo lekkel puh!!