Vanmorgen om kwart voor 12 stapte ik als enige uit op stationnetje Helmond 't Hout. Op zoek naar Heike (help, Heike kwijt!) maar gelukkig kwam ze al gauw de hoek om gescheurd. Erg leuk om elkaar nu eens in het 'echie' te zien na zo lang alleen gemaild en gechat te hebben! Ik hoefde niet achterop het fietsje, want ze was gebracht met het busje van de manege. Na een kleine sightseeing Helmond kwamen we aan bij Heikes huisje. Snel even Lukkie (de kat) begroet en toen alsnog bij Heike achterop het fietsje (oh-oh...

En toen: oog in oog met Barley!!! Wat een liefie is ze, echt een hele mooie meid. Heel nieuwsgierig en absoluut niet bang. We zijn een eindje buiten de poort gaan lopen, waar Heike wat foto's van Barley en mij heeft gemaakt (zie het Plaatjesforum). Bij terugkomst mocht Barley nog eventjes los in de buitenbak. Mijn Manjo zou meteen zijn gaan rollen in die modderpoel, maar Barley is een echte dame en zich viesmaken kwam echt niet in haar op! Heike heeft haar nog even gelongeerd, met het zadel erop, en dat zag er allemaal heel goed uit. Barley is een slimme meid die heel snel leert, na twee maandjes kan ze al best veel!
Nog even een knuffel voor Barley (en een appeltje voor paardenverwendag) en toen naar de les gaan kijken waar Iris in reed met Menno. Na de les vroeg Iris of ik nog eventjes op Menno wilde rijden, en dat wilde ik wel! Ook even flink gedraafd (zie weer foto's op Plaatjesforum), alleen in galopperen met mij had Menno niet zo heel veel zin meer na zo'n drukke les. Maar toch nog even lekker op een paardje gezeten vandaag, bedankt Iris!

Na een wanhopig sms-je van Bart aan mij (waar we toch uithingen, Heike was compleet onbereikbaar - tja, die had haar foon thuis laten liggen...

Na de thee (en de verhalen) kwam Bart langs. Eindelijk oog in oog met de Ware Webmaster van ons aller Bokt. Of hij in het echt ook zo leuk is als hij op internet lijkt? Tja, voor jullie een vraag en voor mij inmiddels een weet...

Met z'n drietjes lekker gaan eten in Helmond, daarna nog ijs gaan eten in Nuenen en toen was het alweer bijna tijd om mijn treintje terug naar Utrecht te halen. Heb een hele stapel In de Strengen van Heike meegekregen (waar ik in de trein al aan begonnen ben) en nu zit ik thuis in Utrecht dit verslag te typen.
't Was echt een gezellig dagje en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Heike & Bart!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-08 00:03 ]</font>