De Verliefde Vrienden-terreur... grmbl...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

De Verliefde Vrienden-terreur... grmbl...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 19:35

Okeeeeee.....

Ik heb een ernstige combinatie van PMS en een griepje, Afbeelding dus ik ben heel zielig Huilen en vond het wel weer tijd voor een enorm zever-topic. Je mag niet raden waar het over gaat Pling

Mijn allerliefste stapvriendinnetjes zijn gewoon allemaal aan de vent nu. Allemáál! Ik bedoel, dat er ééntje is die niet meegaat omdat ze met d'r kerel gaat bankhangen (dat zou verboden moeten worden! Rolleyes ) a la, maar allemááál aan de vent wordt gewoon eng! Afbeelding

Zit het in de lucht ofzo? Mijn ene vriendinnetje die nog geen relatie zou willen al zou ze d'r 100.000 euri bijkrijgen is spontaan als een blok gevallen voor een bezette kerel van 15 jaar ouder (die zijn vriendin er daarom ook maar uitgebonjourd heeft) De andere -een grotere vrouwelijke player dan ik- heeft spontaan de grootste mannelijke player van deze omgeving gescoord en die zijn nu ineens verliefd (help! Waar gaat het heen met de principes! Frusty )

Ook mijn barman is ook nog steeds gelukkig met zijn vriendinnetje (ondanks de telefoontjes - zie ander topic Cool ) en de áller-állerlaatse single vriendin die er over bleef zat vorige week op mijn feestje en daar is ook een romance uit ontstaan met een huisgenoot van een vriend van mij.

Nu zijn ze niet allemaal te beroerd om mee te gaan beesten - maar als zolas gisteren de één om 12 uur aftaait met de mededeling 'ik ga maar vroeg naar huis, ik ga morgen uit eten met 'Vriend' dus ik moet er wel een beetje uitgeslapen uitzien' Blauw oog en de ander om 1 uur heel sip achter d'r Martini staat en om de 5 minuten roept 'Ik snap niet dat hij nog niet gesmst heeft!' 'Zal ie me dan nog wel leuk vinden?' 'Ik dacht toch dat het goed zat tussen ons' ...... dan is de lol er voor mij ook wel snel af. Clown

En dan heb ik het niet eens over de telefoontjes Afbeelding - 'En toen zei hij: 'ik bel je morgen wel' maar ik wilde hem vandáág spreken. Ik snap niet dat hij dat niet begrijpt. Hij houdt gewoon geen rekening met me. Vind je niet? Ik houd wel van hem, maar zo kan ik toch niet verder gaan? Ik blablablabla.....' Ziek

Dus wat doe je als je daar helemaal genoeg van hebt? Juist. Dan bel je een andere single vriend om te zeuren over De Bezette Vrienden. Ach gut En dan wil je NIET horen dat hij ook graag Bezet zou willen zijn (overloper Stoom uit je oren ) en dat, nu we het er toch over hebben, wij eigenlijk wel een leuk stel zouden zijn, dus.... Afbeelding IEEEEEE FOUT antwoord. Doei, doei

Blegh blegh blegh. Echt. Bij de eerstvolgende bekende die Vreselijk Verliefd is knoop ik mezelf op of ga ik me inschrijven bij een datingbureau. Misselijk Misschien mis ik een gen ofzo. Rolleyes

En ik gun het ze ook allemaal best wel hoor. Hardstikke leuk voor ze. Maar niet als ik een akelige PMS bui heb en niemand mij kippensoep komt brengen :+
Laatst bijgewerkt door Laura op 16-10-04 19:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:41

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:42

Laura je moet gaan schrijven, lig hier werkelijk weer onder mijn bureau

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:46

Jeetje, kan me voorstellen dat je je zielig voelt. Ik ben bang dat jij achterblijft en dat er niemand meer naar je omzal kijken...... en als je niet uitkijkt word je nog een parodie op jezelf...
Hup, verman jezelf, rook wat, drink wat en dressed to kill de kroeg in! Zijn ze helemaal besodermieterd!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:53

Charos schreef:
Laura je moet gaan schrijven, lig hier werkelijk weer onder mijn bureau

Dat roep ik ook al een poosje... *LOL*

Laura, je lijkt me geen type die in de kroeg weing aanspraak heeft, dus ik zou gewoon lekker alleen op stap gaan... Laat de boel de boel en ontmoete nieuwe mensen... En misschien zit er dan ook nog wel wat voor je bij... Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:54

jeemig... dit relativeert wel even de wereldproblemen zoals een dunner wordende ozon laag, de smeltende ijskappen en een nuclaire dreiging.

een vriend van een vriend van een kennis van mij is ook nog vrijgezel. misschien is hij wat voor je? hoewel, kan me haast niet voorstellen dat hij goed genoeg is voor de laura.

(speciaal voor de moddies:.... Haha! )

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:00

Alle vrijgezellen mijn kant uit!!! Het schijnt een schaars goed te worden, dus ik word maar verzamelaar denk ik Haha!

Twister; wees niet bang; ik heb een nieuwe openingszin ontdekt: "Mijn doelstelling voor vanavond is veel nieuwe mensen leren kennen. Hoi!" Gegarandeerd een hoop nieuwe bekenden erbij. OK dan! Of misschien moet ik er van maken: "Hoi, ben jij nog vrijgezel? Nee ik ben alleen in je geinteresseerd als vriend(/in), Ik probeer wat variatie te krijgen in mijn vriendenkring" *LOL*

Mobick; je dacht toch niet dat dit mij zou weerhouden van stappen he? Haha! Ik moet alleen vanavond maar wat aandacht afleiden van mijn hoofd denk ik, griep doet niet echt veel voor je Clown

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:22

Aaah weer een Laura-topic! Haha!

Maar ik ben het stiekem wel met je eens hoor, bank-hang-avonden en bezette vrienden zouden verboden moeten worden.... Ach gut Knipoog Enne, als je nou eens voor jezelf kippensoep gaat maken? Tong uitsteken

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:28

Nou bij mij in de vriendenkring verbreekt opeens iedereen zn relatie en blijft vervolgens er nog wel aan vast hangen, in de zin van heb nog niets beters voorbij zien lopen, dus tot die tijd ben jij wel gezellig op bepaalde tijden.
Ik moet ook maar weer eens gaan stappen, want dat vrijgezellige leven van mij begint zowaar saai te worden en zolang ik naar sex in the city blijf kijken, begint mn angst steeds groter te worden dat ik eeuwig alleen bankhang. Dus je bent niet de enige die een gen mist hoor.

Tip, je kan goed schrijven, begin aan een boek dat je aan het stappen bent, voor je het weet zit je er zo in, dat het net lijkt of je met een hele grote vriendengroep in de kroeg staat;-)

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:39

Bloos! OMG, ik ben een verliefde-vriendin terrorist!!! Bloos!

Ik was er al wel bang voor, zat vorige week naar Bridget Jones' diary te kijken en.... ik ben gewoon zoals die vrienden op dat etentje die allemaal al aan de vent zijn...

*schaam*

Ik probeer ook vrijgezelle vriendinnen te koppelen aan leuke vrijgezellen...

Ik heb HULP nodig Nagelbijten / Gniffelen

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:01

Lachuhh ,je hebt echt talent ik lig dubbel hoor Nagelbijten / Gniffelen
Maar eh ff oftopic waar haal je die absurde smileys vandaan?
Ik vind ze echt te gek Haha!

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:40

* stuurt knappe intelligente vrijgezelle vent naar Laura, MET kippensoep!*

Vork

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:04

Whahahaha, ik lag me kapot. Geweldig geschreven weer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:28

Kom Lau, gaan we dansen in Amsterdam Haha!. Gezellig de hele avond kerels afwijzen Nagelbijten / Gniffelen.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:15

Bij mij is het het tegenovergestelde. Al mijn 'eeuwig-vrijgezelle vriendinnen' waren volop aan het daten (ikke ook Nagelbijten / Gniffelen), allemaal verliefd maar allemaal afgewezen door de mannen. Dus al mijn vrijgezelle vriendinnen zijn nog steeds vrijgezel. Wel toevallig dat we allemaal tegelijk iemand hadden ontmoet, toevallig allemaal een kriebel kregen voor de persoon in kwestie, en allemaal zijn 'afgewezen' (groot woord Schijnheilig ). Vind het eigenlijk veel gezelliger zo.

Nagelbijten / Gniffelen

Succes ermee Laura. Komt echt wel goed Lachen. En tot die tijd.... maar in je eentje naar de kroeg denk ik??

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:51

Kom naar de Woo in Utrecht, zat available kerels! Haha!
Of; word lid van een studentenvereniging en scoor een jaarclub van 21 meisjes, gegarandeerd dat er dan wel IEMAND geen vriendje heeft!
Regel een 'homovriendje'. Eentje á la Stanford of eentje die hetero is, maar ook homo zou kunnen zijn.
Eentje die er altijd voor je is, altijd naar je problemen luistert, met jou wil bankhangen incl chocoladefondue met koekjes, banaan, aarbeien etc.
Zo eentje waarvan blijkt, als jij eindelijk je dreamguy ontmoet hebt, dat hij eigenlijk altijd heimelijk verliefd op je was.
Have no mercy! Haha!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:56

OK dan! Homovriendjes zijn okee!!!!!
(eventueel bij de woo te scoren Knipoog )

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:59

* jij zou schrijfster moeten worden, van die humoristische artikeltjes in tijdschriften enzo. Volgens mij hab je daar wel talent voor, ik moest wel om dat verhaaltje lachen Clown

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 01:33

Nou, over homovriendje gesproken; die heb ik vanavond dus ontmoet Haha! Geweldig gelachen, meteen nummers en ervaringen uitgewisseld (Heb jij dat ook, dat als je een bus Pringles pakt, hij meteen leeg moet, zo 's avonds op de bank? En heb je van de week Pretty Woman gezien? ....)
Enige vervelende bijkomstigheid van homo-vriendjes is dat de mannen die ze bij zich hebben een onduidelijke geaardheid hebben.... dan doe je zo de best om iemands aandacht te trekken (I loooove hard to get Clown ) en dan blijkt ie écht niet geinteresseerd te zijn Bloos Haha!

Oh Lov, klinkt goed OK dan! dat komt in de planning, ik heb binnenkort vakantie en dan kom ik jouw kant op Haha!

Maareuh ik heb het vanavond niet lang volgehouden, ik heb heel blits mijn nieuw vergaarde enorme Mercedes-bak laten parkeren door Valet-parking (altijd al eens willen doen Cool en dan voor de deur van de tapasbar netjes uitstappen met enorme outfit...) Maar vriendinnetjes moesten vriendjes naar huis brengen om 1 uur, Gaaaap en ik was wel heel nuchter met mijn spa, plus dat ik de griep echt te pakken heb, Ziek dus ik ga deze avond officieel als half-gaar bestempelen en mijn nest in, dromen over kippensoep.

Wellicht nog een paar mensen sms-en over hoe zielig ik ben; alleen degenen met hoog-kippensoep-gehalte natuurlijk; die nog lieve dingen terugsturen Haha!

Bwaaaaa ik voel me zo beroerd.... Huilen

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 01:50

Och Laura toch.. het leven is zo zwaar..

Maar ja, ik doe vooral aan enkele avondjes bankhangen..
En die ene keer dat ik iets voel is het niet wederzijds..
Of andersom, vooral andersom, en dan denk ik bij mezelf.
Jongen, ik ben niet eens leuk, echt niet, geloof me!

En bezette vrieden, heb sowieso een tekort aan vrienden, dus dat valt gelukkig mee..

Maar kippensoep.. kom je bakje halen?
Maak ik het wel speciaal voor je!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:31

Ach, 'k hoop dat je zalig gedroomd hebt over de kippensoep en dat het griepje er van is gaan lopen...

Ik ben zelf voorzien van een heel lief exemplaar Knipoog (en hoor dus tot de categorie: bezette mensen), en bankhangen is eens leuk, vooral als je een zware dag achter de rug hebt... Maar weet je wat ook vervelend is, vriendinnen die gewoon niet meer van hun vriendje loskomen waardoor je altijd gezamelijk iets moet gaan doen... Ik ben graag bij m'n vriend, maar ik ga evengraag eens alleen de bloemetjes buiten zetten... Enige probleem is, de rest van m'n vriendinnen zit vastgeroest aan hun vriendje...
En dan heb ik nog een vrijgezelle vriend, maar dat is ook niks om mee op stap te gaan, want dat is zo een typje dat er wanhopig van wordt dat ie vrijgezel is en die gaat dan de hele tijd staan zeuren dat ie nog niet voorzien is...

Dus Laura, kop op, niet alleen de vrijgezel heeft dat soort probleempjes Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:42

whahhahaha geweldig topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:32

Dit komt wel heel erg egoistisch over hoor. Denk je nou alleen aan jezelf?!
Als mensen lekker willen bankhangen met hun partner is dat toch hun keus?? Dan hoeven ze toch geen rekening te houden met hun zielige vriendinnetje die persee moet stappen??

Ik vind het nogal raar. In plaats dat je nu een beetje blij voor ze bent, nee dan krijg je zo'n topic...

Maar ja het zal wel aan mij liggen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:42

Ik kan me er wel een beetje in vinden hoor Haha!
Heb het ook jaren lang gehad... maar nu ben ik degene met vriend Bloos!

*ik geef toe... ik ben een overloper Clown *

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:46

Sorane, ik denk dat je ten eerste dit topic al met een korreltje zout moet nemen Knipoog

En dan ten tweede is het soms echt wel vervelend dat eens sommige mensen voorzien zijn van een wederhelft, dat ze echt alleen nog maar bankhangen en de deur niet meer uitkomen... En dat is echt wel vervelend als je wil gaan stappen of er eens tussenuit wil met de meiden. Of zou jij het leuk vinden als al je vriendinnen ineens niet meer zonder vriendje weggingen of alleen nog thuis op de bank blijven hangen?