Ik heb een ernstige combinatie van PMS en een griepje,

Mijn allerliefste stapvriendinnetjes zijn gewoon allemaal aan de vent nu. Allemáál! Ik bedoel, dat er ééntje is die niet meegaat omdat ze met d'r kerel gaat bankhangen (dat zou verboden moeten worden!

Zit het in de lucht ofzo? Mijn ene vriendinnetje die nog geen relatie zou willen al zou ze d'r 100.000 euri bijkrijgen is spontaan als een blok gevallen voor een bezette kerel van 15 jaar ouder (die zijn vriendin er daarom ook maar uitgebonjourd heeft) De andere -een grotere vrouwelijke player dan ik- heeft spontaan de grootste mannelijke player van deze omgeving gescoord en die zijn nu ineens verliefd (help! Waar gaat het heen met de principes!

Ook mijn barman is ook nog steeds gelukkig met zijn vriendinnetje (ondanks de telefoontjes - zie ander topic

Nu zijn ze niet allemaal te beroerd om mee te gaan beesten - maar als zolas gisteren de één om 12 uur aftaait met de mededeling 'ik ga maar vroeg naar huis, ik ga morgen uit eten met 'Vriend' dus ik moet er wel een beetje uitgeslapen uitzien'

En dan heb ik het niet eens over de telefoontjes

Dus wat doe je als je daar helemaal genoeg van hebt? Juist. Dan bel je een andere single vriend om te zeuren over De Bezette Vrienden.

Blegh blegh blegh. Echt. Bij de eerstvolgende bekende die Vreselijk Verliefd is knoop ik mezelf op of ga ik me inschrijven bij een datingbureau.

En ik gun het ze ook allemaal best wel hoor. Hardstikke leuk voor ze. Maar niet als ik een akelige PMS bui heb en niemand mij kippensoep komt brengen :+