Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarianneR schreef:En ik stem op Kerry omdat ik niet op Bush stem. Dat zijn mijn argumenten. Ik vind Bush een vreselijke vent.
Menno schreef:Wat voor een vent vind je Kerry dan? Waaruit blijkt dat Kerry geen vreselijke vent KAN zijn?
Met deze redenering kun je net zo goed op kandidaat nr. 3 stemmen: Ralph Nader

. Maar geef wel antwoord op de vraag van de topicstarter
.
. Er bestaan vast termen voor of mensen die het beter kunnen uitleggen, maar zo zit het toch, niet?!!

caranthir schreef:Daarbij heeft Kerry zelf voor Irak gestemd en nu een beetje l*llen dat t fout was. Blijf bij je standpunt en zeg dat je t anders zou oplossen.
Citaat:Let there be no doubt or confusion about where we stand on this. I will support a multilateral effort to disarm him by force, if we ever exhaust those other options, as the President has promised, but I will not support a unilateral U.S. war against Iraq unless that threat is imminent and the multilateral effort has not proven possible under any circumstances.
... en het blijft niet bij dit ene voorbeeld. Zantis schreef:Ik ben Amerikaanse en als ik tijdens de verkiezingen in Amerika zou zijn has ik ook zeker gestemd.
hoe dan ook....