Apart hoor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:08

hahaha ze is inderdaad ergggggg geheim Extreme duivel

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:10

ja als ze zo eerlijk zijn dan maken ze dat forum zo dat het voor iedereen te lezen is en dat alleen de moddi''s kunnen reageren op topics uit dat forum. Is niet zo moeilijk toch of hebben ze toch wat te verbergen? Wat ik gehoord heb wel...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 14:12

Tuurlijk hebben ze wat te verbergen op andere forums is zo'n moderator forum gewoon voor iedereen te lezen. Hier zullen de boktregels wel overtreden worden dat het zo stiekem gedaan wordt. Bovendien zit ik me af te vragen wanneer er ee slotje komt, of nee dit topic zal ook wel "verdwijnen"

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:13

nee want eerst komt er hier in dit topic een negatieve opmerking naar ons toe en dan komt er een slotje op .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:14

arme topics; ze verdwijnen allemaal Boos! Boos! Boos!
achja het geheume moddieforum: roddelen met bartvb staat daar als onderschrift op Kusje

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 14:15

Oh ja want dat moet dan wel door iedereen gelezen worden om de vooroordelen naar ons toe te versterken. Hoe heet dat ook alweer? oh ja een hetze creeeren Haha!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:16

Hee die opmerking komt me bekend voor Haha!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:17

bartvb is zeker druk aan het studeren en heeft gene tijd om het 'verloren' topic terug te halen. Maar wat werd er nou gedaan daar zodat er een sltoje op kwam?????????????????????? Ik wil het weten !!!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 14:18

Oh ja? Dan is die van mij gepikt. Wat een creativiteit weer Frusty

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:24

Jongens werk dat ff af via de PB, dit word wel een enorme slow chat!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:25

LB Joost reageer dan niet. Het gaat nog gewoon over het topic. Ga jij nou maar lekker slowchatten over je eventuele zwager Cool

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 14:26

nou dat zullen we maar negeren. En onderussen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn serieus bedoelde vraag

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:28

Nheu als er niemand antwoord dan verandert het in een langzame chat terwijl er toch zat moddi's online zijn geweest vandaag. Lips are sealed

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 14:31

pb me even over de slowchat over de zwager van death squad mytens anders gaan we off topic.

ik denk dat er een gevoelige snaar geraakt is en dat er daarom geen reactie komt. maar ik blijf het allemaal vreemd vinden, blijkbaar is er geenverdediging voor. Haha!

waarom verbaasd me dat nou niet? Haha!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:02

Gedaan maar stom dat dat topic zomaar ineens al sneeuw voor de zon is verdwenen en niet mer gevonden kan worden. bij dat topic over ons hadden ze daar geen moeite mee.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:16

Jeuh...weer een leuk topic !!!!Maar kan iemand (een van jullie, meer doen er nl niet mee aan dit topic Haha! )mij even uitleggen over welk topic het nou gaat dan ???Want die met die foto's van Lovely die heb ik gister nog gewoon gezien Verward
En nee ik ben niet blonT blonTD of geblondeerTT ik kom niet eens in de buurt van blonT

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:18

Jep ik heb ze ook gezien maar er kwam een slotje op dat topic om een of andere reden en niemand wil mij vertellen waarom en het topic is ineens helemaal verdwenen.....

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:39

TTSSSKKK wat is dat nou weer.....ik krijg ier een beetje een 1 tegen 100 gevoel bij, wij zijn met 100 zij zijn met 1 (zonder dat ze het zelf weten }> ).
Maar goed dat is wel stom hoor, en waarom willen ze het dan niet vertellen ?
stelletje Schijnheilig

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 15:48

Nou Amu Ik wil het hier niet herhalen, omdat ik dan weer gedreigd wordt met een ban omdat dat topic uiteraard niet voor niks is weggehaald Verward

een laag en min topic over mytens en mij wordt wel teruggehaald met een link. vreemd he?

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 23:22

Haha! Ik wilde gisteravond dat topic lezen, enne Verward ........yeppo, van de boktbodem verdwenen Schijnheilig uiterst vreemd von ik dat Frusty
Heb al me sherlock-bokhommeles talenten in werking gesteld, en kwam tot de eindconclusie Cool datte de moddies een heeeeeeeele grote beschermheilige hebben Schijnheilig Schijnheilig , maar ja, ze zullen wel wat meer zijn als wij he Schijnheilig Frusty , bep. topics, hoe kwetsend ook blijven staan, andere hoe lollig ook, krijgen een slotje Huilen Cool Party!! , en wordt er gedreigt met de "BAN" }> , en andere niet kwetsend dus, maar opmerkingen geplaatst richting moddie, verdwijnen van de boktbodem *LOL* *LOL* uiterst vreemd.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 23:35

Valt wel op dat sommige topics ineens verdwijnen. Zou BartVB zijn vriendinnetje Lov in bescherming hebben genomen??????

Maar nogmaals:

EERLIJKHEID DUURT HET LANGST *LOL*

Eerlijk zijn is een mooie eigenschap *LOL*

Recht voor zijn raap komt hard aan, maar schijnheilig doen is achterbaks en heel laag. *LOL*

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 23:58

kinderen kinderen....zitten jullie weer verlegen om aandacht? Of vervelen jullie je gewoon Gaaaap

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 00:11

Wij vervelen ons helemaal niet, wij vermaken ons kostelijk *LOL* om de luierbrigade

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 00:13

Eigenlijk heeeeeeelemaal geen zin om op dit gezwam te reageren, wil alleen 1 ding recht zetten.. IMO zijn Moderators niet meer dan normale users. Of ja, dat zijn ze eigenlijk wel, tijdje geleden nog een discussie over gehad met de mods. Van mods heb ik hogere verwachtingen dan van de gemiddelde forum bezoeker. Ik ga er dus van uit dat ze conflicten netjes afhandelen, duidelijke topic titels gebruiken, etc, etc. Dat soort dingen.
Maar aan de andere kant zijn ze precies hetzelfde als 'joe average user'. Als ze in de (persoonlijke) problemen komen dan ga ik me daar niet meer in mengen dan ik normaal zou doen (en normaal probeer ik dat ook niet te doen).

Anyway, ik heb alleen een slotje op dat fototopic gezet, heb het niet verwijderd. Het topic waar jullie het over hebben (dat wel teruggehaald is) had ik op het moment dat ik (per ongeluk) op delete duwde nog in een ander venster open staan. Daardoor kon ik het (met wat knip en plakwerk) terug halen.

Maar goed, dat is alles dat ik over dit topic kwijt wil. Veel plezier verder.

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 00:18

Haha!
maarre, WAAR IS HET DAN GEBLEVEN???????????? Schijnheilig Frusty

wie helpt mee zoeken?
wie het het eerste heeft wint een prijs, mag een dag met bart op stap lol Party!!