Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fitzroy schreef:Ik hoorde het ook en vind het te zot voor woorden.
Trouwens GenK, ik denk dat je Vito er ook niet aan ontkomt, bestelwagens zijn net zo onveilig volgens Peijs

janna schreef:De minister wil nu ook al het gebruik van terreinauto's gaan ontmoedigen. Die dingen zijn te zwaar, en veroorzaken daarom bij ongelukken grotere schade en zijn slechter voor het milieu etc. En bij scholen zijn die dingen veel te groot.
janna schreef:Over dat het bij scholen een probleem was, die grote auto's etc.... Sommige scholen hadden zelfs al gezegd dat die auto's niet meer mochten komen om de kinderen mee op te halen, nou ja....

En tot nu toe zijn het toch steeds die koekblikken op wielen die de gevaarlijke situaties veroorzaken rond de school. Soms lijkt het wel of de enige rij-ervaring van de laatstgenoemden bestaat uit de 3 km. van en naar school. Fasel schreef:Ach ja, het kabinet verveeld zich weer eens.
Vooralsnog willen ze alleen de bullbar op de auto verbieden. Nu ja, autootje wordt daar niet mooier op maar isoverheen te komen.
(braaf hè) Percy schreef:En inderdaad, ik heb ook liever wat meer auto om me heen met twee zeer dierbare kinderen op de achterbank.