hellûp!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-01 19:11

ik zit nu in 5 havo, en met n beetj mzzl ga k t halen...
maar keb nog geen flauw idee wat ik hier na wil..
en nu begint de tijd toch echt t dringen...
iemand n ideetje???
of wat je zelf doet of wilt gaan doen???

Nagelbijten / Gniffelen< ik weet t echt nie meer!!!!!

Sharda

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 19:19

de hotel school *LOL*
ga ik ook doen

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 19:23

Ik wist ook niet wat ik moest doen..ik doe nu promotiewerk, en ik ga binnenkort solliciteren bij de marechaussee...hopen dat ik dat ga halen, is wel heel zwaar Frusty , maar ik wil het wel heel graag Kwijl
greet
Manon

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 19:27

WIlde ook hotelschool doen (hogere) maar heb nu iets anders ontdekt: Facility Management, das een management opleiding zelfde niveau van hotelschool maar dan nog breder. Ik weet zelf namelijk ook niet wat ik wil gaan doen, hotelschool leek me leuk maar horeca niet zo... + Den Haag.Maastricht/Leeuwarden is zo ver weg...wilde sowiezo iets met management dus ga ik denk ik dit maar doen. Kijk op http://www.diedenoort.nl die zit in wageningen en is de beste. Soort van werk wat een facility manager doet: Alles regelen bij bv centerparcs, een woningbouwbedrijf, amusementspark, groot kantoor, ziekenhuis ofzo. Dus bij alles waarbij 'faciliteiten' zitten. Ik heb eigenlijk ook deze opleiding gekozen in de hoop dat ik daarna een mbo/avondopleiding kan doen om een eigen stal te beginnen en zo genoeg managementervaring enzo heb! (+eventueel een brede opleiding om op terug te vallen wil het niet lukken)
Succes!!