Ik heb krullen (weer)....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 16:41

Er zijn er wel een paar die het hebben gezien. Ik heb lang haar nog ja best wel lang. en dan ook nog erg stijl. In de winter wordt dat altijd erg statisch en dat is NIET fijn. Ik heb dan altijd neiging om het AF te knippen Verward

Nou laat ik wel vaker permanent zetten gewoon lekker kan ik er meer mee doen. Dus vanmiddag heb ik het weer laten doen. Helaas moest er ook nog een behoorlijk stuk af Huilen omdat dat een beetje dood was. Het is daardoor weer lekker in lagen.

Ben er dus weer helemaal happy met mijn krullen Lovers .

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:46

Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden pris!! Heb je misschien niet een foto ofzo! Haha! Please!!!! Laat marco even een foto maken met z'n digi-cam dan kunnen we allemaal even meegenieten!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 16:47

euh over 2 weken kunnen jullie het zien weet je wle ?? Voor die tijd zit het nog niet echt super dusse verstopppppppppppppen. Clown .

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:54

Ik had tot een paar jaar geleden ook altijd permanent. Helaas blijft het bij mij absoluut niet zitten, laagjes of geen laagjes. Na 2 maanden ziet het er dan al echt niet mee uit, uitgezakt enzo Boos!

Jammer, ik vind het bij mij namenlijk leuker staan dan steil haar.

Ben benieuwd

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:07

Hahahaha dat wil ik ook zien!! ben wel heel benieuwd, hoor! Staat je vast heel leuk!
Ik heb ook krullen, maar dan alleen aan de onderkant Frusty en dat gaat altijd heel snel klitten, echt vet irri en als ik het zou borstelen, wordt het helemaal stisch en pluizig, dus dat ziet er ook niet uit... Boos! Frusty
Maar jouw krullen zijn vast heeeel mooi Haha! (wilde je niet ontmoedigen ofzo!! Lachen )

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 17:10

Doree tip: je haar af en toe wassen ??

Zie je wel had ik je toch goed gezien vorige week in die doos op CS Clown .

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:12

Ik ben ook gestraft met krullen en gisteren ben ik zelfs 3 kwartier bezig geweet met ontklitten... Frusty Kwou dat ik steil haar had, en nu met de verwarming aan is het helemaal zo droog als wat en het lijkt wel balentouw. Misselijk Ik ben het helemaal zat. Steil haar is veel gemakkelijker, als je krullen wil dan neem je ze gewoon... Huilen Mijn vriend suggereerde al dat ik maar met slaapmuts moet slapen want ik schijn nogal te woeln... en dan is mijn haar ipv tot aan bh bandje opgetoupeerd tot aan mijn schouders, en dat is erg au

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:18

Roos, ik slaap altijd met een hele grote knot bovenop mijn hoofd, om klitten tegen te gaan.... helpt wel aardig... Lachen Ik gebruik namelijk nooit cremespoeling, vind ik ranzig spul, slecht voor je haar en wordt het heel slap van....
mijn haar glimt sowieso wel(misschien omdat het gewoon heel vet is, omdat ik het nooit was.... ja Pris, ik was het daar in die door op centraal Haha! ), en is ook zacht, alleen het klit een beetje snel en het pluist heel erg, als ik het ga borstelen.
Ik heb ook boven mijn voorhoofd en aan de rand vsan mijn hoofd van die piepkliene krulletjes Frusty
Mijn moeder vindt dat schattig, ik vind het net schaamhaar. Het groeit ookm gewoon niet, schijnt nesthaar ofzo te zijn

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:47

Ik heb ook krullen Frusty Strontirritant.. Als ze nat zijn, dan zit het nog wel, maar om nou met een natte kop rond te gaan lopen is niet echt gezond Scheve mond\

Dus ik gebruik WEL cremespoeling.. en dan nog af en toe een haarmasker... duurt 5 minuutjes ofzo en dan is je haar ook weer lekker zacht en ontklit

Alleen staat mijn haar nou de hele tijd overeind door dat het zo'n rotweer is Frusty

Ik maak wel eens een foto.. als ze weer verschrikkelijk zitten Haha! Niet te hard lachen he

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:42

He wat leuk, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet! Lachen

Ik heb ook altijd wat krullen gehad, had krullen van mezelf. Als ik korter haar heb of in laagjes krult het heel erg. Heb 1x een permanent gehad zodat er nog meer krullen in kwamen en toen dat was uitgegroeid had ik ineens veel stijler haar dan daarvoor! Verward

Als ik wil kan ik het nog wel laten krullen, maar ik fohn het altijd stijl en doe er ook nog speciaal spul in om het stijler te maken. Maar als het regent staat het weer alle kanten op. Verdrietig

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:15

ik had ook permenent me haar ging alleen helemaal dood!!! Boos!