hele koude handen van computeren..wie kent dit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31476
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 22:34

Ik heb er ook altijd last van. Heb altijd wel koude handen maar m'n muishand is altijd extreem koud. Ik heb een lamp naast de PC staan die lekker warm is(niet te warm). Dat helpt altijd wel wat maar het is niet de manier. Voorkomen is beter dan opwarmen Haha! . Het kan niet goed zijn. En dat het een mede oorzaak kan zijn van RSI zou ook heel goed kunnen zijn. Daarom pas ik er best mee op(PC moeten mijn werk worden en om nu al RSI te kweken is niet slim).

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 22:39

Mijn rechterhand wordt altijd heel koud, das de hand waarmee ik de muis vast heb. heel irritant.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 08:56

idd slechte bloeddoorstroming met RSI als gevaar. Wat helpt is zo'n programmatje installeren dat eens in de zoveel tijd een signaal geeft dat je oefeningen moet doen. Irritant, maar werkt goed. Ik ben er zelf al te laat mee omdat ik alle signalen van mijn handen genegeerd heb en nu zelf RSI in allebei m'n armen heb, maar wees wijs en stop even als je er vaak last van hebt. Ik krijg hier op m'n werk 1 keer in de week speciale Tai Chi oefeningen voor RSI patienten die ervoor zorgen dat de bloedsdoorstroming beter wordt. Werkt goed Haha!