Brief belasting over grijs kenteken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:25

Lovely schreef:
Met de modderlaarzen die officieel horen bij de outfit van een hobbyboer Lachen. Er staat ergens in een topic iets over de noodzaak van een bestelauto voor je modderlaarzen. Hou me ten goede, je moet er wel iets een tik van de molen voor hebben om zulke dingen te verzinnen natuurlijk.


Hm, mijn paps heeft een grijs kenteken als particulier maar geen modderlaarzen..................Hoe nu verder te gaan Haha! Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:26

Laarzen aanschaffen en in de modder gaan staan Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:26

Fitzroy schreef:
Sorry, Piep, maar ik kom natuurlijk uit de keuken vd zorg en ik kan je vertellen dat efficient werken niet beloond wordt door de zorgverzekeraars Knipoog



Maar waarschijnlijk in de toekomst wel he Haha!

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:26

Wat ik overigens wel raar blijf vinden dat iedereen het maar over mazen in de wet heeft. Het is gewoon een legale regeling, dus wie er nu geen gebruik van maakt is een dief van eigen portemonnie. En waar ik dus wel over val, is dat ik nu beticht word van misbruik maken van een regeling.
Dat is dus NIET het geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:28

Fitzroy schreef:
Wat ik overigens wel raar blijf vinden dat iedereen het maar over mazen in de wet heeft. Het is gewoon een legale regeling, dus wie er nu geen gebruik van maakt is een dief van eigen portemonnie. En waar ik dus wel over val, is dat ik nu beticht word van misbruik maken van een regeling.
Dat is dus NIET het geval.



Owwww Bloos! Bloos! Jij ontzettende ...........$%@####$@##%$% Haha!:D:D:D

Ik lig er geen nacht wakker van Fitz, dat jij gewoon grijs rijd Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:28

Fitzroy, ik beticht niemand van misbruik (ik praat ff voor mezelf Knipoog). De wet is bedoeld voor ondernemers en is niet waterdicht. Het zij zo. Vind ik geen misbruik maken, persoonlijk...

Pipo: ik wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:30

Fitzroy, wie heeft het over mazen in de wet dan? Volgens mij is iedereen het erover eens dat het niet verboden was. Het is alleen maar zo dat het een behulpzame regeling was, bedoeld voor ondernemers mbt goederenvervoer. Dat mensen daarvan kunnen meeprofiteren is dus nu verleden tijd.

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:31

Sylvia, dan mag je vannacht rustig gaan slapen want ik ruil vrijwillig mijn grijze kenteken in *LOL*

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:33

Poeh, ben ik blij om hoor... Hele geruststelling Syl slaapt heerlijk vannacht Gaaaap

Dees

Berichten: 18923
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:03

Zodra het men dat grijskenteken voor de hobbyboeren en andere 1-persoonsbestuurders gaat verbieden, zal deze dame eerst proberen een 'kleine onderneming' op te zetten met heel weinig omzet op regelmatige basis.

Lukt dat niet, dan bouw ik vrolijk mijn grijs kenteken Premacy weet terug naar een MPV... wordt ie nog meer waard ook Haha!

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:21

Dees schreef:
Zodra het men dat grijskenteken voor de hobbyboeren en andere 1-persoonsbestuurders gaat verbieden, zal deze dame eerst proberen een 'kleine onderneming' op te zetten met heel weinig omzet op regelmatige basis.

Lukt dat niet, dan bouw ik vrolijk mijn grijs kenteken Premacy weet terug naar een MPV... wordt ie nog meer waard ook Haha!


Ik zie wel mogelijkheden voor jou kleine onderneming.
Jij verkoopt aan mij en ik verkoop het weer aan jou terug.. als we zorgen dat we per saldo op nul blijven... Haha!

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:49

ook vandaag geen brief over het grijs kenteken in de bus, alleen telefoonrekeningen.....