Wat zegt jouw eigen naam over je ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:26

Verklarende Tekst Basiseigenschappen
7 - De analist - innerlijke vrijheid
De ware geestelijke vorser die aan zelfbespiegeling doet en die dol is op technische bijzonderheden en wetenschappelijk onderzoek, valt onder dit getal. Je bent geïnteresseerd in feiten. Dit is tevens het getal van de innerlijke wijsheid en leiding geven en daarmee ben je spiritueel, intuïtief en over het algemeen vol geloof en vertrouwen. Je houdt van stilte en rust om je heen, dan kun je nadenken over alles wat belangrijk voor je is en bij je activiteiten let je in de eerste plaats op kwaliteit. Je bent evenwichtig en straalt innerlijke rust en vrede uit. Je bent volhardend en getuigt van vertrouwen. Je optreden is beschaafd; je beschikt over een zekere wijsheid en streeft naar perfectie. Het laatste woord kan men bijna altijd van jou verwachten. Je bent niet zelden een expert op het terrein van de zaken waarover je praat. Je bent bovendien edelmoedig en sensitief; je kunt bijzonder goed geheimen bewaren. Hoewel je er de voorkeur aan geeft alleen te zijn, moet je er wel voor zorgen je dan niet eenzaam te gaan voelen. je moet trachten anderen beter te begrijpen en jezelf losmaken van je angsten en depressies.

Moah, klopt niet helemaal maar zitten wel punten in waarvan ik denk, ja die kloppen wel.
Gave site, ga meteen de rest van de familie ook analyseren, hihihihi.

je hebt ook zoiets bij http://www.kabalarians.com met je voornaam.
Over het algemeen kloppen beschrijvingen van mijn sterrebeeld en naam altijd wel aardig.
Viv }>

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:33

o jee,

ik ben materieel zeer sterk hahah Huilen niet dus,
ben geboren voor het leiderschat Schijnheilig *LOL* Tong uitsteken , hahahaha, zie het al voor me, enne als klap op de vuurpeil geboren voor het zakelijk leven lol, als er 1 geen verstand heeft van geld, zaken ed, ben ik het wel.

offe misschien moet ik me gaan omscholen?? Verward begin ik een eigen bedrijf. Party!!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:39

7 - De analist - innerlijke vrijheid
De ware geestelijke vorser die aan zelfbespiegeling doet en die dol is op technische bijzonderheden en wetenschappelijk onderzoek, valt onder dit getal. Je bent geïnteresseerd in feiten. Dit is tevens het getal van de innerlijke wijsheid en leiding geven en daarmee ben je spiritueel, intuïtief en over het algemeen vol geloof en vertrouwen. Je houdt van stilte en rust om je heen, dan kun je nadenken over alles wat belangrijk voor je is en bij je activiteiten let je in de eerste plaats op kwaliteit. Je bent evenwichtig en straalt innerlijke rust en vrede uit. Je bent volhardend en getuigt van vertrouwen. Je optreden is beschaafd; je beschikt over een zekere wijsheid en streeft naar perfectie. Het laatste woord kan men bijna altijd van jou verwachten. Je bent niet zelden een expert op het terrein van de zaken waarover je praat. Je bent bovendien edelmoedig en sensitief; je kunt bijzonder goed geheimen bewaren. Hoewel je er de voorkeur aan geeft alleen te zijn, moet je er wel voor zorgen je dan niet eenzaam te gaan voelen. je moet trachten anderen beter te begrijpen en jezelf losmaken van je angsten en depressies.

Hmmm, in grote lijnen... Maar angsten en depressies ? Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:44

Ik heb ook 9, wordt een beetje saai he *LOL*

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 23:32

Hartelijk dank allemaal voor de genomen moeite,leuk om allemaal terug te lezen ,en er even over na te denken..

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 18:28

Kajelleke>>> Kaëll (van Bart...)>>Jiddisch (Kaël) voor de strijdbare (klopt wel wat)

An (echte naam, duh) >>Hebreeuws>>de lieflijke (hmm, heel soms)