VLECHTJES!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 15:05

Haha, gister zat ik voor de grap een paar vlechtjes in mijn haar te maken, en toen ben ik 3 uur bezig geweest om mijn hele haar vol te stouwen, maar nu zit ik dus met vlechtjes op mijn hoofd. Ik ga ze er straks weer uithalen, en dan heb ik allemaal van die idiote krulletjes... Helemaal lachen als ik t ga borstelen, want dan staat t RECHT overeind en loop ik regelrecht voor l*l.
Op zich vind ik vlechtjes wel grappig, maar t is best wel mislukt omdat ik t zelf gedaan heb, bovendien is mijn haar te kort... Ach, het gezicht van mijn vader, en alle opmerkingen waren de moeite waard (doe je dit serieus?).
Vanochtend was ook erg hilarisch: HEB JE ZE NU NOG STEEDS IN? dus ik: ik heb niet voor niets drie uur lamme armen zitten kweken!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 16:23

mhh gaaf hoor waarom laat het het niet doen helemaal ??

Ik heb lang stijl haar maar vanaf morgen middag heb ik weer krullen. Heerlijk dankan ik er weer wat mee doen Lovers .

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 18:09

COOL JOH VLECHTJES!!!!!!!!!!die had ik vorige week ook, jammer dat t zo ging pluizen! maar vlechtjes daar hou ik egt van!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:13

dat had ik ook vrijdag gedaan!! van die hele kleine vlechtjes, de volgende ochtend had ik een kroes kop Frusty

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:38

Ow das leuk kleine vlechtjes! Wil ik ook laten doen. Maar bij mij gaat het niet echt kroesen maar ik krijg meer golven in mijn haar.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:47

haha cool ik heb het ook pas gehad!!! toen kregen we de school foto stond ik ef voor L*L

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:54

coohool man!!!!!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 17:24

het waren er ong 45... enneh, ik heb van mezelf al kroes haar, maar toen ik ze eruit haalde zat er niet 1 krul in! Dat krijg ik wel heeeeeeeeel erg als t nat wordt, dus vrijdag ga ik ze weer invlechten, en dan m'n haar natmaken en ze er zondag pas uithalen... Ik kreeg wel pijn aan m'n hoofd trouwens, maar dat komt omdat ik ze zelf had lopen frunniken, is tenminste gratiz! Haha!

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:31

haha vind het meestal wel gaaf vlechtjes....
vind het alleen jamemr dat het allemaal zo snel gaat pluizen....
een vriendin van me had een keer allemaal knotjes op haar hoofd gemaakt van die knotjes die je ook met vlechten maakt die liep pas zwaar voor l*l