Geen zin meer in opleiding!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:50

Het scheelt denk ik wel dat ik in wageningen zit, een wat kleinschalerige school. Met computers valt het meestal allemaal wel mee en veel docenten kennen je bij naam waar je veel contact mee hebt. Daarom heb ik ook gekozen voor wageningen toch wat kleinschaliger, meer begeleiding en wat persoonlijker.

ruitje

Berichten: 12353
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:54

Maya schreef:
Die chipknip Haha! Was ik na twee jaar net helemaal gewend, om een chipknip te gebruiken op school, hebben ze die automaten net weer veranderd naar muntjes... Nu heb ik bijna nooit muntgeld mee, handig! Opwaarderen van je chipknip voor printen en kopiëren gaat gelukkig nog wel via de chip, ik doe meestel er behoorlijk veel in een keer opzetten, dan ben ik daar dan voor een paar maandjes vanaf Haha!



Volgens mij moet je niet altijd je pin intoetsen als je met je chipknip betaald,dus dan zouden mensen die jouw chip jatten even al dat geld kunnen uitgeven.... Scheve mond ...ik hoef er nooit veel op te zetten bij mij zit er IN het gebouw van Blaak een chip oplaad automaatje

hey,toch iets positiefs aan mijn school gevonden Schijnheilig

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 12:18

esther82 schreef:
Inderdaad hoe herkenbaar allemaal. Ik moet nog een half jaar en met een beetje geluk ben ik dan klaar. Heb het helemaal gehad.
Het vreemde vind ik eigenlijk, dat je niet anders hoort. Iedereen klaagt momenteel over zijn school en het onderwijs in het algemeen. Er mankeert vanalles aan. Vooral als het op begeleiding aankomt, valt er weinig goeds te melden.


Begeleiding? Dat is toch iets wat ze vroeger deden? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:28

ruitje schreef:
Volgens mij moet je niet altijd je pin intoetsen als je met je chipknip betaald,dus dan zouden mensen die jouw chip jatten even al dat geld kunnen uitgeven.... Scheve mond

Hoe dan? Door keiveel te gaan printen? *LOL* Ik versta trouwens wel €5,- onder veel, want ik print of kopieer nauwelijks Haha! Sowieso wil ik niet dat mijn pinpas gejat wordt, dus daar let ik ook wel op!

ruitje

Berichten: 12353
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:27

whahaah,ja als jij 5 euro veel vind Haha! !Bij ons kan je ook in de kantine betalen met chip,zonder pincode intoetsen,dus als iemand dan even besluit om 30 broodjes te halen met jouw chipper Haha! ??!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:19

Nee, want wij hebben een apart gedeelte voor printen en kopieren op de chipknip. Dan kan je dus enkel printen en kopiëren Knipoog Op mijn chipknip zelf staat nooit veel Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:20

Inholland... I LOVE IT!!!!
Vandaag 2 (!!!) deadlines niet gehaald omdat er nergens in het hele gebouw een computer te vinden was. De nummertjes werden nog net niet uitgedeeld Boos!.
Eindelijk om 12.00 een comp gevonden, terwijl de deadline ook om die tijd was... Zit er 10 minuten (lokaal met zeker 30 computers), komt er een of andere docent lesgeven aan 10 chinezen... Mochten we niet eens rustig doorwerken!!! Boos!:( Sterf en bederf, INHOLLAND HAARLEM!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 22:21

Ik ken dat, heb je nét een lokaal gevonden, nadat je het hele gebouw hebt rondgesjouwd. Komt er een docent lesgeven en moet je oprotten....

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 00:17

Op de RuG valt het de laatste tijd eigenlijk wel mee. Als ik echt iets moet doen, doe ik dat thuis, ik vind het echt niet werken in zo'n lokaal, alsof ik alle boeken dan mee kan slepen en uit kan stallen zoals ik thuis doe (lees: Rieja maakt chaos op grote schaal, eigenlijk heb ik drie bureau's nodig).
Maar buiten de piektijden ( in de Ub wachten er standaard mensen tussen 2 en 4 smiddags) is er altijd wel ergens een plekje te vinden. Komt misschien ook dat ik het gebouw (van de faculteit) wat beter ken nu, er zijn computerlokalen die niet iedereen kan vinden namelijk...., in uithoeken bij Italiaans enzo)
Qua begeleiding heb ik ook niet echt klachten, doecnten zijn over het algemeen welwillend. Soms moet je ze wat achter de broek zitten, maar daar heb ik niet zoveel moeite mee. Die mensen hebben het ook druk.

Wat ik wel waardeloos vond, was de roostering dit semester. heb er echt heel veel moeite voor moeten doen om de vakken die ik wilde volgen te kunnen volgen, en dat vind ik belachelijk. Ik betaal voor onderwijs dus móet ik het kunnen volgen. De bureaucratie der RuG noemen wij dat. Bij het secretariaat zijn ze gewoon niet lief!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 00:40

ik doe secretaresse. Het eerste jaar was waardeloos en me cijfers vielen tegen, ookal was ik op het vmbo altijd zo'n studie :S Nja ehmz.. wat ik wil zeggen is!... ik loop nu stage!!! TE GEK! Die opleidingen komen er vaak gewoon niet bij in de buurt!!! Praktijk is leuker dan school! Believe me!!!

Ik heb ook bijna wat anders gekozen, maar dan was er veel geld weg, en ik was toch al op de helft!!

Succes!! Ik duim voor je met je keuze!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 08:56

poe hee... volgens mij is het op iedere hogeschool zo!! ik zit op de STOAS... wij betalen ook € 1600 euries aan college geld maar hebben 2 dagen per week les.... de rest van de week lopen we stage... makkelijk verdienen dus voor stoas Scheve mond
verder gebeurd het regelmatig dat er geen lokalen zijn,.... economie hebben we een tijd in de bezemkast gehad en onderwijskunde in een techniek lokaal (lekker tussen de trekkers)
het is op iedere hogeschool dus wel ongeveer het zelfde Verward

Caira
Berichten: 26076
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 09:02

Hihi jij zit op mijn oude school dekoezegtboe!