Ransig!!!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 16:51

Ik was in de pauze buiten (zoals altijd), maar de laatste tijd zijn er heel veel van die *piep* meewen, dus ik stond daar zo voel ik ineens iets op mijn hoofd, dus ik dacht dat er gewon iets tegen mijn hoofd aan kwam, dus later zat ik bij geschiedenis, en doe ik mijn haar naar achtere, voel ik zo'n klont in mijn haar zitten!! Misselijk Misselijk Misselijk
dus ik snel naar de wc om het eruit te halen, blijkt het VOGELPOEP te zijn, en heel toevallig de volgende week komt er weer iets ransigs op mijn hoofd, dus ik het weer er uit halen, zit ik een paar dagen later in een lokaal een beetje uit het raam te staren zie ik zo'n ransige vogelpoep op het raam zitten dat ook in MIJN HAAR zat!!! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:14

oh, bah wat vies, daar ben ik dus ook altijd bang voor, maar het is gelukkig nog nooit gebeurd! Misselijk

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:16

had mijn moeder eerst ook
ze stond zegmaar tegen de deur van een gebouw zie ik ineens wat wits naar beneden vliegen
ik hield expres mijn mond Extreme duivel }>
haha daarna zei k het wel hoor iell

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:17

He bah!!!! Ik heb gelukkig nog nooit vogelpoep in mijn haar gehad, maar ik moet er niet aan denken zeg. Ik vind het al smerig als ik het op de ramen zie zitten.
Net zo smerig als kauwgum in je haar. (heb ik ook nooit gehad hoor)

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 17:34

kauwgom is wel ff wat ergerder dan vogelpoep, want vogelpoep kan je er nog uit halen maar kauwgom moet je er meestal uit knippen Cool

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:04

ik heb het ook al een keer op mij gehad ook bijna op m'n hoofd echt ransig Misselijk Misselijk Misselijk

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:37

RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bij ons op school hebbie ook heel veel meeuwen

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 19:08

ulh!! ranzig!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 20:30

Citaat:
Op 2001-11-24 18:37, schreef divana:
RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bij ons op school hebbie ook heel veel meeuwen

oppassen dan maar!!! Haha! Haha! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:11

Citaat:
Op 2001-11-24 16:51, schreef Lyrik:
Ik was in de pauze buiten (zoals altijd), maar de laatste tijd zijn er heel veel van die *piep* meewen, dus ik stond daar zo voel ik ineens iets op mijn hoofd, dus ik dacht dat er gewon iets tegen mijn hoofd aan kwam, dus later zat ik bij geschiedenis, en doe ik mijn haar naar achtere, voel ik zo'n klont in mijn haar zitten!! Misselijk Misselijk Misselijk
dus ik snel naar de wc om het eruit te halen, blijkt het VOGELPOEP te zijn, en heel toevallig de volgende week komt er weer iets ransigs op mijn hoofd, dus ik het weer er uit halen, zit ik een paar dagen later in een lokaal een beetje uit het raam te staren zie ik zo'n ransige vogelpoep op het raam zitten dat ook in MIJN HAAR zat!!! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

ARME VALERIE!!!!!!!
Volgende x je muts op zetten Haha! Haha! Haha!
Of gewoon binnen blijven, en niet roken Schijnheilig Schijnheilig hihi, geintju

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:17

The birds... }>

Bij ons in het euh...wat was dat klerevak ookalweer? oja,Aardrijkskunde ( Gaaaap ) zie ik altijd van die keigrote meeuwen zitten,en die zitten me zo aan te gapen.1x ben ik zelfs van mijn stoel afgeflikkerd toen er 1tje aan kwam vliegen vet dicht bij men raam *LOL*

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 09:18

Gadverdamme Misselijk Kots!! Zoo gooor!! Ranzig hoor, die stomme vogels ook hé!!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 10:37

Citaat:
Op 2001-11-24 21:11, schreef QuarterLover:
Citaat:
Op 2001-11-24 16:51, schreef Lyrik:

ARME VALERIE!!!!!!!
Volgende x je muts op zetten Haha! Haha! Haha!
Of gewoon binnen blijven, en niet roken Schijnheilig Schijnheilig hihi, geintju

Ik heb geen muts Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! , en ik ga maandag stoppen, en zo niet 01-01-2002, als goede voornemen Haha! Haha! Haha! Haha!

het zag er ook heel ransig uit!!! echt van die bruine korrels zaten er door Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk en natuurlijk van dat vieze slijm Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk